laxen

Inlägg publicerade under kategorin Älskling ❤️

Av Kristin Laxing - 2 januari 2014 21:19

Tja och Gokväll på er!
Jag vaknade vid 10:00 tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe och tog det lugnt. Sen fixade jag förrätten och sallad. Sen fixade jag mig och sedan åkte jag till stan och mötte upp älsklingen vid gbgsoperan och tittade vi på GP fyrverkning den var så fin. Sen åkte jag hem. Fixade resten varmrätten, tittade på tv:d och väntande på älsklingen. Älsklingen km vid 20 tiden. Vi börjande käkande förrätten som blev ägg, räkor, majonäs, lite sallad och kex, käkande varmrätten som blev oxfilé, potatisgratäng och sallad till och efterrätt som blev kladdkaka, grädde och te tittande vi på Bingolottos Nyårskväll. Sen gick vi ut och skjut fyrverkning och gick vi hem till mig. vi tittande på tv:d och fyrverkningen och festande vi. Jag hade det en trevlig och mysig nyårsafton med älsklingen . Vi hörs sen PössPöss K

Av Kristin Laxing - 31 december 2013 13:54

Året bästa är att vi blev tillsammans <3. Nu ska jag fixa förrätten. Hoppas ni för en riktig trevlig Nyår önskar mig och Gott nytt år. Så hörs vi i mon på det nya året. Gott Nytt År.

Av Kristin Laxing - 28 december 2013 19:15

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 10:00 tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe och tog det lugnt. Sen började jag att dammsuga golverna, moppande golverna och gjorde rent toaletten. Sen har jag tittat på tv:d och tagit det lugnt. Sen fixade jag mig och sedan åkte jag till (älsklingen Vidar). Nu tittar vi på tv:n och tar det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 26 december 2013 21:49

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 10:00. Jag tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe och tog det lugnt. Sen diskade och fixade här hemma och sen fixade jag mig. Sen åkte jag till Hemköp och hämtade nyckeln och sedan stack hem till älsklingen. Jag hjälpte älsklingen och diska. Sen började vi lagade julmaten till oss. Vi hade det trevlig och mysig kväll tillsammans och tack för julklapparna älskling. Nu tittar jag på sällskapresan 2 och ska jag sova. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 22 december 2013 22:28

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade först vid 08:00 somnade om till 10 då älsklinggen väckte mig. Mys i sängen en stund och åt vi frukost och drack kaffe. Sen hade vi bakmys vi gjorde pepparkakor. Sen åkte vi till Lisse gick runt en stund och tittade vi på RIK vs HIF gott mys att RIK vann. Sen åkte jag hem. Nu tittar jag på Järgarna 2 och sedan sova natti natti. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 8 december 2013 20:58

Tja och Gokväll på er! Jag vaknade vid 09:00 och åkte hem. Jag gick till tvättstuga och tvättade kläder, drack kaffe och sedan börja jag att dammsuga golverna, moppande golverna, gjorde rent på toaletten och diskade. Sen åkte jag till stan, växlade tillbaka till svenska, gick till Clas Ohlson och köpte nödfall laddare, gick till mc donken och mötte upp älsklingen men han gick till Cheers för att jag var så hungrig åt snabb och åkte jag dit och tittande på Arsenal vs Everton fan att det slutade oavgjort. Sen åkte jag hem. Nu tittar jag på Hellenius hörna och sedan Johan Falk - Barninfiltratören. Hoppas att ni har haft en trevlig andra advent. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 8 december 2013 14:17

Tja och Eftermiddag på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Lördag Vi vaknade vid 05:30 och fixade oss. Sen åkte vid Klubblokalen och väntande på att åka till Fredrikstad i Norge. Vi åkte till Fredrikstad vid 07:30 och km fram klockan 10:00. 2 förlusten, 1 vinst och oavgjort och km 7 plats i Julecup är ganska nöjd. Sen åkte vi hem från Fredrikstad i Norge vid 16:37 var hemma i Götet klockan 19:05. Då åkte vi köpte gott och hade Lördagsmys. Jag var så trött däckade jag i älsklingens soffan. Vi hörs sen PössPöss

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards