laxen

Alla inlägg under oktober 2014

Av Kristin Laxing - 26 oktober 2014 21:16

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00 satt vid datorn och drack te. Sen gick jag till sängen och tittade på Nyhetsmorgon då somnade jag. Vaknade igen 11:30 tittade på Bonde söker fru och sedan åkte jag till Vidars föräldrar och gjorde maten som blev älvköttbullar med potatis och sallad till det var gott och efterrätt som blev kladdkaka det var också gott. Sen gick jag, Vidar och Trygve till Glenn och tittade på Man U vs Chelesa det var en bra match men slutade oavgjort. Sen åkte jag hem. Nu tittar jag på i huvudet på Gunde Svan och sedan Mördaren ljuger inte ensam. Ny veckan med nya tag. Vi hörs i mon PössPöss K

 

 

Av Kristin Laxing - 22 oktober 2014 22:49

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00, tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, tagit blåa backarna lämna till panten, lämnade stora sopsäckarna till pant rummet, gjorde frukosten, gjorde panten, fortsätta med panten, byte sopsäckarna och plockade upp varor. Sen åkte jag till träningen det gick bara bra. Sen åkte jag hem. Jag har suttit vid datorn, duschat, tittat på Djurgården vs Frölunda fan vad gott Frölunda vann med 0-6 :). Nu tittar jag på Atlético Madrid vs Malmö men tyvärr leder Madrid med 3-0. I mon bli det statistjobb det ska bli kul och spännande hur man gör statist roll :). Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 21 oktober 2014 21:43

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00, tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukosten, tagit ner alla blåa kälarna och plockat upp varor. Sen åkte jag hem. Jag har suttit vid datorn och tagit det lugnt. Var uppe hos personalen och tjötade. Nu sitter vid datorn, bloggar och ska göra kaffe nu. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 20 oktober 2014 21:41

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00, tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, morron-möte, gjorde frukosten, tagit ner alla svarta kälarna, gjorde panten, fortsätta med panten och plockade upp varor. Sen åkte jag hem. Jag har suttit vid datorn och tagit det lugnt. Jag skulle springa men fastnade vid datorn. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 19 oktober 2014 22:23

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00, tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe, tog det lugnt och fixade jag mig. Sen åkte jag till Ullevi och mötte upp älsklingen och Trygve. Vi gick till klacken och tittade på matchen 1 halvlek var upp och ner och 2 halvlek var bättre målskyttar Lasse "Kung" Vibe, Gustav Engvall och Kenneth Zohore Fan vad gott 3-2. Sen åkte vi hem till Vidars föräldrar först hittade vi en cach och sedan käkade vi middag det var gott, tittade vi på tv:n och käkade vi prinsessan tårtan det var också gott och sedan åkte jag hem. Nu tittar jag på Fjällbacka morden och sedan sova. Vi hörs i morgon. PössPöss K


 


 


 


 


 

Av Kristin Laxing - 19 oktober 2014 12:05


   Alla ska till Gamla Ullevi klockan 15:00 avspark. Min systers son Filip ska gå in på plan med sitt fotbolls lag Ytterby IS och hålla flagga när IFK Göteborg vs Häcken BK gå inmarsch . Vi hörs sen PössPöss K

Av Kristin Laxing - 19 oktober 2014 12:02

En härlig Frölunda segern och en glad Kristin

 

Av Kristin Laxing - 16 oktober 2014 21:44

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00, tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, morron - möte, gjorde frukost och plockade upp varor. På vägen hem handlade jag och sedan åkte jag hem. Jag tittade på skilda världar, käkade spaghetti och köttfärssås, druckit kaffe och tagit det lugnt. Nu ska jag titta på skilda världar. Vi hörs i mon PössPöss K

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards