laxen

Alla inlägg under oktober 2010

Av Kristin Laxing - 31 oktober 2010 18:37

Jag vaknade vid 08:00 tittade på nyhetsmorgon, åt frukost, drack kaffe och to det bara lugnt och sedan fixade ordning mig.

 

Sen åkte jag till gymet med Vidar det gick jätte bra.

 

Sen åkte vi hem till han tittade på HBK vs HIF, satt vid datorn, ta det lugnt, drack kaffe och åt mat.

 

Nu sitter jag här vid datorn och ta det lugnt men snart ska jag åka hem titta på tv och ta det bara lugnt.

 

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 30 oktober 2010 15:55

Jag vaknade vid 10:00 tittade på nyhetsmorgon och sedan började jag städa lägenheten det är himla tråkigt och städa lägenheten brr.

 

Sen fixade ordning mig och sedan gick jag ut.

 

Jag gick från Tuve till Grimbo 30 min.

 

Nu sitter jag här i stads-bibblan vid datorn och ta det lugnt.

 

Sen ska jag hem och tvätta resten av tvätten, titta på Dansbandskampen och ta det bara lugnt. I morgon bli det gymet med Vidar....

 

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

 


  

Av Kristin Laxing - 29 oktober 2010 16:53

Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon och rivstart.

Sen gick jag till jobbet drack kaffe och satt vid datorn.

Sen handlade saker till lunchen bli kyckling och pastasalland.

Satt vid datorn lite innan vi åkte till hällås och hade musik och sedan åkte tillbaka till jobbet  och åt lunch det var vänligt gott kyckling och pastasalland.

Sen satt jag vid datorn tittade på ullared och to det bara lugnt.

Sitter i stads-bibblan kika runt på nätet och sedan ska jag plugga med barnomsorgen.

Sen ska jag hem till Vidar då bli det Fredagsmys titta på idol och ta det bara lugnt.

 

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

 

Av Kristin Laxing - 28 oktober 2010 17:36

Måndagen

Jag vaknade vid  06:00 tittade på nyhetsmorgon, rivstart och drack kaffe.

Sen gick jag till jobbet, drack kaffe och satt kaffe.

Sen handlade jag saker till cafét och satt vid datorn nästa hela dag.

Sen åkte jag till innebandy träningen det gick bra.

Sen åkte jag hem diskade, gjorde salland to det lugnt och tittade på tv.

 

Tisdagen

Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon, rivstart och drack kaffe.

Sen gick jag till jobbet, drack kaffe och satt vid datorn.

Plockade löv till café och lämnade posten till olika dagis, stads o glöstorpshöjden.

Sen var det lunch efter det var jag i cafét från  12:30 till 14:50.

Sen åkte jag till gymmet och gymade med Vidar det gick jätte bra efter gymmet åkte jag hem och tvättade, gjorde salland tittade på tv och to det bara lugnt.

 

Onsdagen

Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon, rivstart och drack kaffe.

Sen åkte jag till skolan och hade barnkunskap tittade på film om ICE rädda folk det var intressandt efter reasten arbeta våra ämne.

Rast 45 min efter hade jag historia arbeta jag med historia och bli klar med medeltiden. Sen åkte jag till direkt till fotbolls-träningen det gick bara bra.

Sen åkte jag hem tittade på tv och to det bara lugnt.

 

Torsdagen

Jag vaknade vid 09:40 tittade på nyhetsmorgon, efter tio och drack kaffe.

Sen åkte jag till skolan satt vid datorn och to det lugnt.

Sen hade jag utverklingsamtal med Lena efter utverkligsamtalet åkte jag till stads-bibblan satt vid datorn och to det lugnt efter det år jag på mc donalds och nu sitter jag i bibblan i tuve och sedan ska jag hem titta på tv och ta det bara lugnt.

 

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 25 oktober 2010 14:24

Härlanda Tjärn   

Härlanda Tjärn

 

Pia

 

Karro och Caroline

   

Linda

   

Jörgen och Veronica

    

Tobbe

  

Sendy

     

Carina och Jesmine   

  

Jag och Veronica

   

Grillar Korv

     

Vidar

    

Vidar

  

Vidar och Jag

    

Jag

 

Malin och Mathilda

   

Vidar och Jag

    

Vidar

  

Vidar dansar med en tjej

  

Vidar

  

Jag

 

Vidar och Jag

      

Vidar och Jag

  

Vidar och Jag

  

Jag och Vidar

  

Jag och Vidar

  

Vidar

  

Jag och Vidar

  

Vidar

  

Mannen berätta om chocklanden

  

Han visa

  

Före

  

Efter

  

Efter

    

Vidar städar

  

Vidar städar

Av Kristin Laxing - 25 oktober 2010 13:36

Måndagen 18 Oktober

Jag vaknade vid 06:00 med att jag mådde illa tittade på nyhetsmorgon och sömnade i soffan och vaknade vid 07:50 flyttade mig från soffan till sängen och sov till 10:30. Tittade på efter tio, villade och to det bara lugnt hela måndagen.

Jag passade filip.

 

Tisdagen 19 Oktober

Jag vaknade vid 06:00 med att jag hade huvudvärk och skuvig tittade på nyhetsmorgon, rivstart, efter tio och to det bara lugnt hela tisdagen.

Jag passade filip.

 

Onsdagen 20 Oktober

Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon, rivstart och drack kaffe.

Sen åkte jag till skolan.

Sen åkte vi till Härlanda Tjärn grillade korv med bröd och drack kaffe.

Sen åkte vi tillbaka till skolan och hade historia från 12:15 till 15:15.

Sen åkte jag direkt till fotbolls-träningen det gick bra.

Sen åkte jag hem tittade på tv, to det bara lugnt och passade filip.

 

Torsdagen 21 Oktober

Jag vaknade vid 09:00 med att jag var vänligt trött, hängig och feber.

Tittade på nyhetsmorgon, efter tio, villade och to det bara lugnt.

Jag passade filip.

 

Fredagen 22 Oktober

Jag vaknade vid 06:00 med att jag hade världens huvudvärk tittade på nyhetsmorgon och sov till 09:10 tittade på nyhetsmorgon, efter tio och to det bara lugnt .

 

Lördagen 23 Oktober

Jag vaknade vid 09:00 tittade på nyhetsmorgon, biggest loser och äntiligen hemma. Sen åkte jag ica forkus, möte upp Vidar  och handlade mat, åkte hem till Vidar gjorde kladdkaka till hans pappa, tittade på hockey och gjorde middag åt kebab med salland det var vänligt gott och tittade på dansband-kampen och satt jag vid datorn. Sen åkte jaa och vidar till excet och festade från 00:00 till 04:00 var hemma hos han vid 04:30 och satt jag vid datorn lite innan jag gick lagg mig vid 05:30.

 

Söndagen 24 Oktober

Jag vaknade vid 11:30 väkte Vidar, gjorde frukost och tittade på nyhetsmorgon lite. Sen fixade ordning oss.

Sen åkte vi till stan först för att Vidar gjorde några saker innan.

Sen gick vi till göteborgs stadsmuseium provsmakade chockland och för läsning för chockland och provsmakade och sedan gick vi till femma och spelade.

Sen åkte jag hem till han och jag satt vid datorn för att Vidar som städade så bra.

Jag väntade på maten åt köttfärspaj och firade Vidars pappa Trygve som fyller år idag.

 

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 17 oktober 2010 16:04

Lördagen

Jag vaknade vid 08:00 tittade på nyhetsmorgon, drack kaffe och to det lugnt.

Sen åkte jag till stads-bibblan satt vid datorn och to det lugnt och sedan åkte jag till göteborgs-hjulet och hälsade på.

Sen åkte jag hem tittade på tv och to det lugnt.

Jag skulle gå ut på krogen men jag orkade inte gå ut var trött.

 

Söndagen

Jag vaknade vid 10:30 tittade på nyhetsmorgon, drack kaffe och ta det lugnt.

Sen åker jag hit till stads-bibblan satt vid datorn och ta det lugnt.

Sen ska jag hem titta på tv och ta det lugnt.

 

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 15 oktober 2010 18:45

Jag vaknade vid 09:00 tittade på nyhetsmorgon och tog en snabb kaffe.

Sen gick jag ner till Linda hjälpte henne mad anna och emma.

Sen åkte vi till gammelmormor var där en stund och sedan åkte vi till rusta jag köpte en tröja.

Sen åkte till pappsen och sedan lämnade linda av mig.

Sen åkte jag till Backa Plan och möte Vidar.

Och nu är jag i stads-bibblan titta på halv åttan hos mig...

Sen ska jag åka hem titta på idol och ta det lugnt....

 

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

                       

  

Emma

Anna

Anna, Linda och Emma

Gammelmormor och Trols hennes katt           

Jag är hemma hos gammel-mormor

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards