laxen

Alla inlägg under augusti 2013

Av Kristin Laxing - 31 augusti 2013 22:15

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra har blivit förkyld :(. Jag vaknade vid 08:00. Jag tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe, gick till tvättstugan, och tog det lugnt. Sen började jag att dammsugat golverna, moppande golverna och gjorde rent på toaletten. Sen fixade jag mig och sedan åkte jag och hjärtat till strike & co och spelade bowling det gick la så där i dag. Sen åkte jag hem, hämtande mina grejer och sedan åkte jag till hjärtat. Vi tittade på sommarkrysset, käkade pizza och nu tittar vi på en film, tar vi det lugnt och har Lördagsmys med hjärtat <3. Morron är det IFK vs Åtvidaberg hoppas att IFK vinner morron. Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 30 augusti 2013 23:34

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 jag tittade på Nyheterna, fixade jag mig och sedan åkte jag till jobbet. Jag har plockat tillbaka varor, gjorde frukost, fortsätta plockat tillbaka varor, gjorde rent panken, luften kundkorgar och lämna tillbaka varor. Sen åkte jag till Hemköp, hämtade 50 lappen, gick jag till västtrafiks hittegods och hämtade Vidars mobil och gick jag tillbaka till Hemköp. Sen åkte jag hem till vidars föräldrar åt middag, tittade på Postkodmiljnären och Kristallen. Nu ska jag titta på Fångarna på fortet. Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 29 augusti 2013 20:36

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag tittade på Nyheterna, fixade jag mig och sedan åkte jag till jobbet. Jag plockade upp varor, gjorde frukost, fortsättande plockande upp varor, slängde plats till brygga och tvättande kundkorgar. Sen åkte jag. Jag tittade på Fångarna på fortet, Rederiet och Nordsjälland vs Elfsborg fan vad gott att Elfsborg vann ?. Nu tittar jag på Kockarna kamp och tar det lugnt. Tycker synd om hjärtat har tappat sin mobil ?. Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 28 augusti 2013 20:20

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00. Jag tittade på Nyheterna, fixade jag mig och sedan åkte jag till jobbet. Jag plockade tillbaka varor, gjorde frukost, fortsätta jag plockade tillbaka varor, lämnade blåa-kärarna, slängt godis, krossat gamla saker och gjort rent panken. Sen åkte jag till fotbolls-träningen det gick bara bra. Nu tittar jag på Idol och sedan Maria Wern - svart fjäril. Vi hörs i mon. PössPöss

Av Kristin Laxing - 27 augusti 2013 20:13

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyheterna, fixade jag mig och sedan åkte jag till jobbet. Jag har plocka tillbaka varor, gjorde frukost, fortsätta plocka tillbaka varor och plocka upp varor. Sen gick jag till gymmet och tränade det gick bara bra. När jag km tittade jag på Rederiet en stund. Nu tittar jag på Idol, sen kmr Maria Wern - svart fjäril. Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 26 augusti 2013 20:37

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyheterna, fixade jag mig. Sen åkte jag till jobbet. Jag plockade tillbaka varor, gjorde frukost, hade möte, fortsätta jag med frukosten, gjorde rent panken, gorde rent pressen och frontade. Sen gick jag till gymmet och tränade det gick bara bra efter sjukdom och kulturkalaset. När jag km hem tittande på Rederiet men ska fortsätta sen efter Idol. Nu tittar jag på Idol och tar det bara lugnt. Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 25 augusti 2013 21:51

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Vi vaknade vid 09:30 men låg kvar i sängen till 10:30. Vi åt frukost och tittade på Nyhetsmorgon. Sen gick vi till blomaffären, köpte blombukett och sedan gick jag hem till Vidar och fixade jag mig. Sen gick jag till Pernilla och firade henne vi tjatade och fikande tack för en trevlig kalas. Efter kalaset gick jag hem till vidars föräldrar tittade på Malmö FF vs IFK Göteborg, käkade middag och åt efterrätt hallon och grädde. Nu tittar jag på Wallander länkan och tar det lugnt. Morron är det jobb och efter jobbet blir det gymmet. Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 24 augusti 2013 20:08

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon, drack oboy och tog det lugnt. Sen började jag fixa i ordning allt till, gick jag till tvättstugan och sedan km Marivic och hjälpte med disken, började jag att dammsuga golverna och moppande golverna, gjorde rent på toaletten och hämtade tvätten. Sen fixade jag mig och sedan åkte hjärtat. När jag km fick jag följde med han till Lidl och köpte saker och sedan gick vi hem till honom. Vi tog det lugnt en stund, sätta in pizzerian och sedan käkade pizzerian. Nu tittar vi på Postkodmiljnären och tar vi det lugnt. Morron är det kalas för syrran Pillan. Vi hörs i mon PössPöss

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards