laxen

Alla inlägg under mars 2011

Av Kristin Laxing - 31 mars 2011 13:46

Jag vaknade redan vid 07:20 tittade på nyhetsmorgon, efter tio, drack kaffe och to det lugnt.

Sen åkte jag till skolan, åt lunch och nu sitter jag här vid datorn och ta det lugnt.

Vi ska göra påskmiddag i dag. 

Efter skolan ska jag åka hem titta på skilda världar och ta det lugnt.

 

Grattis på födelsedagen syrran och hoppas att du får en trevlig dag/kväll, grattis till er ingvar och maggie och hoppas att ni får en trevlig dag/kväll.


Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 30 mars 2011 12:13

Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon och drack kaffe.

Sen åkte jag till skolan satt vid datorn och drack kaffe.

Har haft vanliga lektionen jag gjorde barnens rättigheter det gick jätte bra hela förmiddagen.

Och nu sitter jag vid datorn men snart åka hem byta om till tränings-kläder och sedan åka till klubblokalen dricka kaffe, prata med människorna, träna fotboll och sedan är det Årsmöte.

Efter årsmöte ska jag åka hem titta på tv och ta det bara lugnt..

 

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 29 mars 2011 18:55

Jag har gått på en promenad från Tuve till Grimbo 30 min och sedan tog jag bussen till stads-bibblan, satt vid datorn och to det lugnt.

Sen åkte jag hem till Vidar satt vid datorn lite och sedan åt jag pasta, mos och korv till middag.

Och nu tittar jag på sverige vs moldavien hoppas att sverige vinna i kväll.

 

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 29 mars 2011 13:46

Måndag

Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon.

Sen gick jag till jobbet, drack kaffe och to det lugnt.

Sen gick och handlade till cafét och sedan gick Jag och Solveig till förvaltningen och fixade lite i doms köketerna.

Sen gjorde jag inte så mkt satt vid datorn och to det lugnt.

Sen gjorde Jag och Charlotte posten och sedan sluta jag för dagen.

Efter jobbet åkte jag till klubblokalen drack kaffe, to det lugnt och sedan gick jag ner till pjäshallen och väntade till träningen ska börja träningen gick bara bra.

Efter träningen åkte jag hem titta på tv och to det lugnt.

 

Tisdag

Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon, duchade, duchade, drack kaffe och to det lugnt.

Sen gick jag till jobbet drack kaffe och satt vid datorn.

Sen gick och handlade till gubberna och dukade till dom.

Sen har jag tagit det lugnt och klippte mat.kuponger

Snart sluta jag för dagen skönt då ska jag ta på en promenad 30 min från Tuve till Grimbo.

I kväll ska jag titta på Sverige vs Moldavien titta på med Vidar hoppas att sverige vinna i kväll.

 

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 27 mars 2011 15:26

Jag vaknade vid 10:00 tittade på nyhetsmorgon, åt frukost och to det lugnt.

Sen fixade i ordning mig.

Sen gick jag på en 30 min promenad från Tuve till Grimbo.

Sen åkte jag till stads-bibblan sitter vid datorn och ta det lugnt.

När jag kmr hem ska jag titta på tv. äta mat och ta det lugnt.


Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 26 mars 2011 15:15

Jag vaknade vid 09:00 tittade på nyhetsmorgon, år frukost och to det lugnt.

Sen fixade i ordning mig.

Sen tog jag på en underbara promenad 30 min från Tuve till Grimbo tog jag bussen till stan.

Jag hälsade på Göteborgs-Hjulet.

Sen åkte jag till stads-bibblan sitter vid datorn och ta det lugnt.

Sen ska jag handla på ICA Maxi och sedan hem.

Jag ska göra tacos till middag titta på tv och ta det lugnt

 

Ha det gött alla nu i underbara väder ute :-)

 

Hejs och Puss  Ps jag bjuder på en bild på mig förut i göteborgs-Hjulet

 

Av Kristin Laxing - 25 mars 2011 19:05

Jag vaknade vid 06:00 åt frukost, drack kaffe och tittade på nyhetsmorgon.

Sen gick jag till jobbet, drack kaffe, suttit vid datorn hela dagen.

Efter jobbet följde jag med hem till Linda och gjorde vårfflor och sedan gick jag en promenad 30 min från Tuve till Bäckedalsvägen och tog bussen nordstan.

Jag hälsade på Göteborgs-Hjulet var 1 timma.

Och nu sitter jag vid datorn i stads-bibblan.

När jag kmr hem ska jag titta på Let's dance, Tre kronor och ta det lugnt.

 

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

 

Av Kristin Laxing - 24 mars 2011 16:45

Måndagen 21

Jag vaknade vid 06:20 tittade på nyhetsmorgon, drack kaffe och to det lugnt. Sen åkte jag till stan, fixade mina hörlurar och sedan åkte jag till mvc det gick bra på mvc.

Sen gick jag till Lundby bibblan och sedan hem tittade på tv och to det lugnt.

 

Tisdagen 22

Jag vaknade vid 06:00 tittade på nthetsmorgon, drack kaffe och to det lugnt.

Sen gick jag till jobbet drack kaffe och to det lugnt.

Sen gick och handlade till cafét.

Sen klippte jag mat-kuponger och satt vid datorn.

Sen åkte jag till gymet och tränade det gick bra och sedan åkte jag hem och gjorde spaghetti och köttfärsås med sallad till det var så gott tittade på tv och to det lugnt.

 

Onsdagen 23

Jag vaknade vid 06:00 Jag tittade på nyhetsmorgon, åt frukost och drack kaffe.

Sen åkte jag till skolan satt vid datorn och drack kaffe.

Vi pratade om våren och tittade på en film om våren.

Sen åkte jag hem åt spaghetti och köttfärsås med sallad till lunchen och sedan to en promenad från Tuve till Grimbo och sedan tog jag bussen till träningen satt i klubblokalen, drack kaffe och tittade på en film.

Efter träningen åkte jag hem duchade och tvättade kläderna åt spaghetti och köttfärsås med sallad till middag tittade på tv och to det lugnt.

 

Torsdag 24

Jag vaknade vid 08:00 tittade på nyhetsmorgon, åt frukost och to det lugnt.

Sen km Linda och resade i min klädkammre och sedan gick jag från Tuve till Grimbo och sedan tog jag bussen till skolan.

När jag km till skolan åt spaghetti och köttfärsås med sallad till lunchen, drack jag kaffe och satt vid datorn med.

Sen km Lisa pratade med henne.

Och nu sitter jag och vänta på fika te och knäckebröd.

När jag kmr hem då ska jag titta på tv och ta det lugnt.

 

Ha det gött alla nu Hejs och Puss Ps bilden är på mig i måndag Visst är jag fin bakrudsbild

 

Jag 

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards