laxen

Direktlänk till inlägg 17 november 2016

Torsdag, Jobb, Hälsa på Willys i Torslanda och Chillar

Av Kristin Laxing - 17 november 2016 22:22

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 05:30. Jag tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, tagit ner alla svarta källarna, pantade flaskor/burkar, sopade och byte svarta säckarna i svarta källarna i pant-rummet och plockade upp varor. Sen åkte jag till Willys i Torslanda, hälsade på Jimmy men Jimmy hade mkt och göra pga KU det gick bra på KU dom fick en 9 Jimmy blev super glad :) och Jag blev också super glad med. Sen åkte jag hem. Jag gjorde mat och chillade. Ny dag imorgon med nya tag. Imorgon blir det personal-fest med jobbet Star bowling efter det Palace John Scott´s det ska bli super kul!! Natti Natti

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristin Laxing - 23 april 2017 21:07

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00. Jag kikade på Nyhetsmorgon, bloggade, käkade frulle/drack kaffe. Sen började jag att städis. Sen efter städningen chillade jag och kikade på Smartare än en 5:e klass...

Av Kristin Laxing - 22 april 2017 23:36

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00. Jag kikade på Nyhetsmorgon, käkade frulle/drack kaffe, fixade jag mig och chillade. Sen åkte jag till Liseberg och väntade på älsklingen. Vi åkte några karuseller me...

Av Kristin Laxing - 21 april 2017 23:50

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 05:30. Jag ringde och väckte älsklingen, tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit plast upp till bryggan och plockade toapapper/hushåll...

Av Kristin Laxing - 15 november 2016 22:40

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 05:30. Jag kikade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit upp platsen till bryggan, gjorde frukost, tagit ner alla blåa källarna, pantade flas...

Av Kristin Laxing - 8 november 2016 22:40

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 05:30. Jag kikade på Nyhetsmorgon/Valvaka och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukosten, tagit ner alla blåa källarna,...

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards