laxen

Alla inlägg under mars 2016

Av Kristin Laxing - 31 mars 2016 21:28

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 05:30. Jag tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde fruksot, tagit ner svart källarna, byte blåa källarna i panten, pantade flaska/burka, gjorde panten, byte svarta säckarna i pant rummet, tvättade dörrarna och plockade upp varor. Sen gick jag upp till lunchrummet och drack kaffe, tjötade och chillade. Sen åkte jag hem. Försöker göra egen Youtube kanal. Nu tittar jag på Johan Falk, bloggar samtidigt och chillar. Vi hörs imorgon ny dag imorgon med nya tag. Vi hörs imorgon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 30 mars 2016 21:12

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 05:30. Jag duschade, tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, pantade flaska/burka, gjorde fint i panten och plockade upp varor. Sen åkte jag hem. Jag tittat på Cockpit igen den är så rolig tycker jag och chillade. Nu tittar jag på Sverige mästerkock men snart börja Maria Wern och chillar. Ny dag imorgon med nya tag. Vi hörs imorgon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 29 mars 2016 20:56

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 05:30. Jag tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, morron-möte, tagit in alla blåa källarna, pantade flaska/burka, gjorde panten, byte svarta säckarna i pant rummet och pantade flaska. Sen åkte jag hem. Jag fortsätter tittar på Rädda Willy 4 och sedan Cockpit. Jag tittade på Halv åtta hos mig och nu tittar jag på Sverige vs Tjeckien. Hoppas att Sverige vinna i kväll. Ny dag imorgon med nya tag. Vi hörs imorgon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 21 mars 2016 21:19

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Förlåt att den dåligt uppdaterad bloggen har haft mycket göra på jobbet. Jag vaknade vid 05:30. Jag tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, morron-möte, byte blåa källarna i panten, tagit ner svarta källarna, pantade flaska/burka, gjorde panten och plockade upp varor. Sen åkte jag hem och chillade en stund. Sen gick jag löp-tränade det gick bara bra. Nu sitter jag i sängen tittar på Halv åtta hos mig och chillar. Ny dag imorgon med nya tag. Vi hörs imorgon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 2 mars 2016 20:36

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 05:30 fixade jag mig, tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, pantade bruka/flaska, gjorde panten, byte blåa källarna i panten, byte svarta säckarna i pantrummet och plockade upp varor. Sen åkte jag till donken och käkade. Sen åkte jag hem. Jag har spelat, druckit kaffe och chillat. Nu tittar jag på Sveriges mästerkock och chillar. Ny dag imorgon med nya tag. Vi hörs imorgon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 1 mars 2016 21:44

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bättre idag. Jag vaknade när älsklingen ringde till mig. Jag har liggat/suttit i sängen har sett på Johan Falk filmerna, käkade frulle, druckit kaffe, spelat, käkat middag och chillat. Nu tittar jag på Ung & Bortskämd och sedan ska jag sova man orka upp och jobba imorgon. Ny dag imorgon med nya tag. Vi hörs imorgon PössPöss K

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards