laxen

Inlägg publicerade under kategorin Älskling ❤️

Av Kristin Laxing - 6 december 2013 21:03

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och fixade jag mig. Sen åkte jag till jobbet. Jag pantade, gjorde frukost, gjorde rent panten, tagit in blåa kärna, lämnade tillbaka varor och städade pressen. Jag fick skjuts hem av min kollega Birgitta. Sen hade jag och Sandra möte med min nya god man det gick bara bra. Sen åkte till stan skulle möta upp älsklingen där men jag råkade glömma mina sport bh och dusch sakerna fick åka hem och hämta dom. Nu har vi Fredagsmys käkar mat och tittar på Idol jag tror Kevin vinner. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 1 december 2013 20:41

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Vi vaknade vid 11:00 och låg i sängen och myste. Tittade vi på tvd, åt frukost och sedan fixade jag mig. Sen åkte vi till spel affären och tippade. Sen gick vi Liseberg, vi gick och kikade en stund och fikade vi med det var mysigt ??. Sen åkte vi till hans föräldrar och käkade. mat. Sen gick vi till Härlanda Kyrkan och sjöng in advent ?? Det var trevlig och mysig ??. Nu tittar jag på Solsidan, äter pepparkakor, dricker kaffe och hade mysig med tända ljus ??. Sen kmr Hellenius hörna och Johan Falk - Organziatsija. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 30 november 2013 20:07

Tja och Gokväll på er! Jag vaknade vid 08:00 hos älsklingen och tittade på Nyhetsmorgon. Sen åkte jag hem och började dammsuga golverna, moppade golverna, gick till tvättstuga och tvättade kläder, gjorde toaletten, diskade och dammade. Jag tittade fädigt berättades om pi och sedan fixade jag mig. Sen åkte jag till älsklingen ??. Vi tittade på tvd en stund, åkte vi och lämnade filmerna och sedan gick vi till netto och köpte pizza och godis. Sen åkte vi hem till honom. Nu har vi lördagsmys ?? framför tvn och kanske ska vi till trädgår'n och festa. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 24 november 2013 20:57

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00 jag tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Sen började jag att dammsuga golverna, moppade golverna, gick till tvättstuga och tvättade kläder, gjorde toaletten, diskade och dammade. Sen fixade jag mig. Sen åkte jag mötte upp älsklingen vid netto, tippade vi och gick vi till Jul på Liseberg det var så mysig med älsklingen ?? och tittade vi showen. Sen åkte jag hem. Nu tittar jag på Solsidan, sen kmr Hellenius hörna och sen kmr Johan Falk. Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 22 november 2013 20:47

Tja och Gokväll på er! Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och fixade jag mig. Sen åkte jag till jobbet. Jag har lämna tillbaka varor, gjorde frukost, frontat vid ölen och läsken, tagit plasten upp till bryggan och gjorde rent panken. Sen åkte jag hem. Jag tittade på tv:d en stund, tog det lugnt och käkade fransk grönsaksoppa. Nu är jag hemma hos älsklingens föräldrar och har Fredagsmys med älsklingen <3. Vi tittar på kvarten på Idol och har fredagsmys <3. Morron är det träning och träningsmatch med 5 klubbar från blekinge det ska bli kul och trevlig. Vi hörs i mon PössPöss K

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards