laxen

Alla inlägg under juni 2015

Av Kristin Laxing - 28 juni 2015 22:03

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 09:20. Jag tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe och chillade. Sen började jag att damnsuga golverna, moppade golverna, gjorde toalett/badrum, diskade och dammade. Sen har jag bara lyssnat på musik, tittat på film och chillat. Nu tittar jag på Mordet i Sandhamn och chillar. Ny vecka med nya kraften i morgon och Lotta på Liseberg. Vi hörs på tisdag. PössPöss K

Av Kristin Laxing - 10 juni 2015 23:00

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00. Jag tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, gjorde panten och plockade upp varor. Sen åkte jag in till stan och hjälpte älsklingen gick till hittegods han har tydningen tappat sin nyckel. Sen åkte jag illl fotbolls-acslutningen det var reklam inspelning med chefen på ICA Kvartum i Munkebäck dom filmade oss, sen lämnade Pelle en check, match och fika. Sen åkte jag hem. Jag tittade på Mästarnas mästare och chillat. Vi hörs imon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 9 juni 2015 22:00

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00. Jag tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, tagit ner blåa källarna, gjorde panten och plockade upp varor. Sen åkte jag hem. Jag tittade på mästarnas mästare men jag somnade och vaknade 19:30 igen gud vad trött jag var. Nu tittar jag på 4:an och chillar. Vi hörs imon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 8 juni 2015 23:38

 

 

 

Jag älskar dig så sjukt mkt älskling. Du är så go. Du är så go, underbar och allt. Dina ögon är så fina. Du är så söt, snygg, gullig, vacker, sexig, go och allt. Jag älskar dig så sjukt mkt älskling. Du är min lovepower och strogest. PussPuss

Av Kristin Laxing - 8 juni 2015 21:40

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00. Jag tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, tagit ner svarta källarna, pantade flaskor/burkar och gjorde panten. Sen åkte jag till stan, köpte blombukett, gick till Hemköp och överraskande älsklingen med blombukett och sedan åkte jag till älsklingen och myste med honom. Sen åkte jag hem, boendefika det var trevlig. Nu tittar jag på tv:n och chillar. Vi hörs imon PössPöss K

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards