laxen

Alla inlägg under oktober 2012

Av Kristin Laxing - 31 oktober 2012 21:12

Tja och Godkväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon/lyssnade på P4 Väst Morgons timma, drack kaffe/Yoggi och tog det lugnt. Sen km el-kille och fixade min handduks tortande. Sen åkte jag till Nohalc skulle prata det blev aldrig. Sen åkte stan fixade mina glasögon, gick jag till bibblan och sedan träningen det gick bara bra. Sen åkte jag hem hälsade på personalen en stund och sedan duschade, käkade mat, tittade på Bonde söker fru och nu tittar jag på Berg flytta in och hoppas att ni har haft det en underbar och trevlig holloween? Jag har haft det en underbar/trevlig holloween. Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 30 oktober 2012 20:04

Tja och Godkväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe/yollo och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet drack kaffe, läste Metro och tog det lugnt. Sen köpte jag blommor till cafe, handlade till cafe och handlade blommor och fixade fin holloween grej. Sen åkte jag till gymet och tränade det gick bara bra. Sen åkte jag stan och var med Vidar han tippade hästar och gick vi till bibblan. Sen åkte jag hem duschade och käkade mat. Nu tittar jag på Äntligen hemma och sen Dr House. Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 29 oktober 2012 19:38

Tja och Godkväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 05:15, duschade, drack kaffe och fixade i ordning mig. Sen åkte jag till Hemköp gjorde inte så mkt fotrade varorna, Sen km Stina det har gått och sen plockade fram varor och slutade för dagen. Sen åkte jag hem, tittade på Johan Falk och tagit det lugnt. Nu tittar jag på halv åtta hos mig och sen kmr pengarna på bordet. Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 28 oktober 2012 20:13

Tja på er!
Jag ligger i sängen tittar på Solsidan den är så sjukt rolig tycker jag. Sen kmr Hellenius hörna med David och sen kmr Beck-Jordkällaren det är så sjukt spännande och bra tycker jag. Sen ska jag sova för att orka upp i morgon till praktiken. Nu ska jag fortsätta och tittar på Solsidan. Vi hörs i mon PössPöss :)

Av Kristin Laxing - 28 oktober 2012 17:25

Tja och Godkväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Förlåt att den dåliga uppdate :(. Jag har praktik på Hemköp. Jag har inte gjort så mkt titta på tv:n/datorn och tagit det lugnt. Fan att IFK förlorade med 1-0 mot Örebro :(. Vi hörs sen PössPöss

Av Kristin Laxing - 23 oktober 2012 19:34

Tja och Godkväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bättre nu. Jag var hemma från Hemköp i dag med. Jag har liggat i sängen , tittat på tv:n, datorn och tagit det lugnt. Nu sitter i sängen dricker kaffe, tittar på halv åtta hos mig och tar det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 22 oktober 2012 21:16

Tja och Godkväll på er! Hur är läget med er? Jag mår så där vaknade vid 02:30 gick på toa och hade magont och frös jag jätte mkt gick lagg mig igen. Jag vaknade vid 05:15 hade magont och frös jag och väntade att ringa jobbet. Jag har liggat i sängen tittat på tv:n datorn och tagit det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 21 oktober 2012 19:40

Tja och Godkväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Vi vaknade vid 09:15 vi myste, tittade på Nyhetsmorgon och tog vi det lugnt. Sen började jag att diska, dammsuga golverna och gjorde rent på toa. Sen åkte till torget och handlade. Sen tittade på tv:n och tagit det lugnt. Nu ligger jag i sängen och tittar på tv:n. Vi hörs i mon PössPöss

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards