laxen

Alla inlägg under februari 2016

Av Kristin Laxing - 29 februari 2016 18:10

Tja och Eftermiddag på er! Hur är läget med er? Jag mår sådär vaknade vid 05:15 av jag frös och huvudvärk, ringde älsklingen och sms:ade till Suss. Sen somnade jag om igen. Sen vaknade jag igen 08:00. Jag har liggat i sängen, sett på Huset Fullt, vilat, spelat och chillat. Nu lyssnar jag på musik och chillar. Vi hörs imorgon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 10 februari 2016 21:40

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 05:30. Jag tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, pantade flaska, gjorde panten, byten blåa källarna i panten, byten svarta säckarna i pantrummet och plockade upp varor. Sen gick jag upp till lunchrummet, käkade mellis och chillade. Sen åkte jag till fotbolls-träningen det gick bara bra. Sen åkte jag hem, pratade med personalen först och sedan gick jag ner till mig. Jag duschade och käkade mat. Nu tittar jag på Renées brygga, bloggar och chillar. Ny dag imorgon med nya tag. Vi hörs imorgon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 8 februari 2016 22:40

 

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 05:30. Jag tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, tagit ner svarta källarna, byten blåa källarna i panten, pantade flaska/burka, gjorde panten, tagit ner röda-packarna till lagret och plockade upp varor. Sen åkte jag till stan och käkade sallad sedan mötte upp älsklingen, han köpte käk och sedan åkte vi till SVT Huset och väntade på inspelningen av Smartare än en 5:e-klassare börja, fan vad trevlig och mysig det var. Jag har haft det trevlig och mysig vi firade våran 2 år och 8 månader älskar diiiig så sjukt mkt älskling Puss Puss. Nu tittar jag på En resa för livet och chillar. Ny dag imorgon med nya tag. Vi hörs imorgon PössPöss K

 

Av Kristin Laxing - 7 februari 2016 21:12

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00. Jag tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe och chillade. Sen började jag att städis + tvättis det gick bara bra. Sen fixade mig. Sen åkte jag ner till torget och köpte räk-sallad och sedan åkte jag hem. Jag käkade räk-sallad, tittade på tv,n och chillade. Nu dricker jag cappuccino, lyssnar på musik, bloggar och chillar. Ny vecka med nya tag. Först jobb sedan publik på Smartare än en 5-klassare o jag och älsklingen firar våran 2 år och 8 månader tsm det ska bli super kul!! Vi hörs imorgon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 7 februari 2016 19:37

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00. Jag tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe, chillade och fixade mig. Sen åkte jag till Linda. Vi firade Linus och Annas födelsedag det var mycket trevlig och mysig. Sen följde jag med Linda, Anna och Linus åkte ICA Maxi och handlade kalas saker och sedan åkte jag hem till älsklingens föräldrar käkade tacos, kikade på mello och chillade.

Av Kristin Laxing - 7 februari 2016 17:58

Tja och Gomorgon på er! Hur är läget med er? Jag mår bra bra. (Igår) Jag vaknade vid 05:30. Jag tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, tagit ner blåa källarna och plockade upp varor. Sen åkte jag till Elgiganten och köpte ipad och sedan väntade på älsklingen. Jag blev trött och orkade inte väntade mer då åkte jag hem. Jag tittade på tv:n, chillade och sen km älsklingen. Vi tittade på tv:n, myste och chillade. Vi hörs sen PössPöss K

Av Kristin Laxing - 4 februari 2016 20:16

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 05:30. Jag tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, gjorde kylen, tagit ner svarta källarna, pantade flaska/burka och plockade upp varor. Sen åkte till Trademax och mötte upp ( min godman) Eija. Jag köpte sängen av hjälp av Eija och sedan åkte jag till gymmet och tränade i 2h. Sen åkte jag hem. Jag duschade och käkade mat. Nu tittar jag på reprisen av Reneés brygga och chillar. Ny dag imorgon med nya tag. Vi hörs imorgon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 3 februari 2016 21:18

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 05:30. Jag tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, pantade flaska/burka, gjorde panten, byte blåa källarna i panten, byte svarta säckarna och plockade upp varor. Sen åkte jag till Backa plan för att möta upp älsklingen, vi letade efter en ny mobil till honom och sedan åkte jag till träningen det gick bara bra. Sen åkte jag hem pratade med personalen först och sedan gick jag ner till mig. Jag duschade och käkade mat. Jag tittade på Sveriges mästerkock och nu tittar jag på Lille lördag och chillar. Ny dag imorgon med nya tag. Vi hörs imorgon PössPöss K

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards