laxen

Alla inlägg under januari 2012

Av Kristin Laxing - 31 januari 2012 21:35

Jag har liggat i soffan tittat på tv och datan hela dagen.

Sen km Vidar hit, pysslade om mig han gjorde macka och kaffe åt mig vi gjorde inte så mkt vi satt vid datorn, tv och vi to det bara lugnt.

Tack vidar att du hjälpte mig att ladda ner utorrent. Har tittat på änglagård 3, käkat mat och tagit det bara lugnt. S

ka vara hemma imon med.

 

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 30 januari 2012 23:29

Jag har inte gjort så mkt liggat i soffan, tittat på tv och tagit det lugnt.

Ha det alla nu Hejs och Puss så hörs vi imon natti natti <3

Av Kristin Laxing - 30 januari 2012 18:22

Jag ligger i soffan och är sjuk förkyld och har feber :/


 

Av Kristin Laxing - 30 januari 2012 18:04

Hur är det med er?

Själv är man sjuk förkyld :/.

 

Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och väntade på Sandra. Sen km Sandra hon frågade om jag ska j i dag jag sa nej är sjuk :/.

 

Jag gick och lagg mig och somnade och vaknade i gen 10:30 tittade på Efter Tio låg i soffan och to det lugnt.

Jag har liggat framför tv/datan och ta det lugnt hela dagen. Vi hörs senare

Av Kristin Laxing - 29 januari 2012 21:39

Välkommen min lilla Linus till världen <3, gulli

 


 

systerna Emma och Anna

Av Kristin Laxing - 29 januari 2012 21:31

Hur är läget med er?

Själv är man sjuk :/ förkyld och feber varit häng och trött hela dagen.

 

Jag vaknade vid 07:40 tittade på Nyhetsmorgon och to vi det bara lugnt, sen åkte Vidar hem till sig och jag diskade och sedan åkte jag till hemmakväll och sedan hem igen.

 

Jag har suttit framför tv / datorn tagit det bara lugnt. Jag har blivit morster till en Linus <3.

 

Nu tittar jag på Wallander - Skytten och sedan ska jag sova

Ha det hött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 28 januari 2012 21:03

Hej igen!

Jag gjorde maten som bli Kyckling med Ris det var gott med mat i magen jag var hungig faktigt. Nu tittar vi på Gladiatorna och myser. Vidar är här nu han ska sussa här i natt :).

Ha det gött alla nu så hörs vi i mon Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 28 januari 2012 17:28

Hur är läget med er?

Själv är det bara bra är hostig och snuvig :(.

Jag vaknande 07.30 tittande på Nyhetsmorgon, drack varmchockland och to det lugnt.

Sen börjande dammsuga,, moppande golvet, gjorde rent på toa och byte säng kläder bäddande sängen.

Sen tvättande jag kläder.

Sen satt jag vid datorn,tittande på the voice och to det bara lugnt.

Sen fixande i ordning mig och sedan åkte jag till hemmakväll och hyrande en bra film och sedan hem.

Nu sitter jag vid tv/datorn tittar på tv, dricker kaffe och ta det bara lugnt.

Sen kmr Vidar vi ska göra mat tsm och ska vi ha Lördagsmys, tittar på Postkodmiljonären, gladiatorna, Villareal vs Barca, tittar på film och ta det lugnt.


Vi hörs senare

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards