laxen

Alla inlägg under september 2013

Av Kristin Laxing - 30 september 2013 21:17

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bättre :). Jag vaknade vid 06:00 vad as trött ringde till älsklingen och väkte honom och sedan somnade jag om till 09:00. Jag har bara tittat på tv:d, diskat och tagit det bara lugnt. Nu tittar jag på Dessertmästerna, tar det lugnt och ska äta choklandbollar och dricka kaffe . Tack älsklingen av gott och bladat och kortet Puss Älskling . Morron bli det jobb efter att varit sjuk i 1 veckan. Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 29 september 2013 21:11

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår så där. Älsklingen vaknade vid 07:45 för fixade sig och sedan pussade hej då. Jag somnade om till 09:00 jag har tittat på Nyhetsmorgon, druckit kaffe, Rederiet och tagit det lugnt. Fansen att IFK Göteborg förlorade med 2-1 mot Kalmar. Sen km älsklingen vi gjorde inte så mkt tittade upp till miljonen, Elfsborg vs Helsingborg, Bingolotto och tog det bara lugnt. Nu tittar jag på Förr eller senare. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 28 september 2013 19:06

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er! Jag mår så där är fortfarande sjuk ?. Jag har liggat i sängen tittat på Rederiet och Eva och Adam på svt arktiv i veckan. Nu tittar jag på Frölunda vs HV71 fan vad gott 2-0 till Frölunda ?. Vi hörs PössPöss

Av Kristin Laxing - 24 september 2013 20:19

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår så där har blivit förkyld :(. Jag vaknade vid 06:00 tittade Nyhetsmorgon och ringde till älsklingen och väkte honom. Sen åkte jag till jobbet. Jag har plockat tillbaka varor, gjorde frukost, fortsätta plocka tillbaka varor, pankade alla burkar och flaskor, gjorde rent panken, tog in blåa kärna, hjälpte Suss och plockat upp varor. Sen åkte hem. Jag gjorde inte så mkt tittade på tvd, käkade tacos, tog det lugnt och håller jag på att tvättar kläder. Nu tittar jag på Äntligen hemma och tar det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss // K

Av Kristin Laxing - 23 september 2013 21:43

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmirgon, fixade jag mig och sedan åkte jag till jobbet. Jag har plockat tillbaka varor, gjorde frukost brände mig i äggvattnet i morse ?, fortsätta plockade tillbaka, gick till vårdcentralen, tog plasten upp till bryggan och plocka upp varor. Sen åkte jag till Linda var där en stund och åkte jag hem. Jag har tittat på tv:d, tagit det lugnt, tittade på IFK vs AIK fan vad gott 3-1 till IFK Göteborg. Nu tittar jag på en film och tar det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss // K

Av Kristin Laxing - 22 september 2013 20:15

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 ringde och väkte älsklingen men låg kvar i sängen till 06:20 och fixade jag mig. Sen åkte jag till Kviberg samlingen var där och träffade lag kamaterna. Sen åkte vi till Uddevalla. Vi spelade mot Fässberg och förlorade med 1-0, stala och förlorade med 3-0 och dom två sista spelade vi mot E lager 1-1 och 1-0. Väntade på Dam B, F laget och G laget dom spelade fädigt sina matcherna och sedan åkte vi till vallen, duschade och bytte om. Sen åkte vi till Göteborg i gen. Jag tittade på Filix Herngren och nu tittar jag på förr eller senare och sedan kmr Wallander. Vi hörs i mon PössPöss // K

Av Kristin Laxing - 21 september 2013 22:11

Tja och Gokväll på er! Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe och tog det lugnt. Sen började jag att fixa och dona här hemma och fixade jag mig. Sen km Maria, Filip, mormor, morfar, gammelmormor, Linda, Björn, Anna, Emma, Linus, Pernilla, Peter och lille Sakarias och firade mig efter som att fyllde år i onsdags. Vi fikade, tjötade och hade det trevlig. Sen tog jag det lugnt en stund och sedan började jag att diska. Sen tittade jag Postkodmiljnären, Körslaget och nu tittar jag på Hur många lingon finns det i världen och tar det lugnt. Morgon kika boll i Uddevalla, träffa älsklingen <3 och dom andra. Vi hörs i mon PössPöss // K

Av Kristin Laxing - 20 september 2013 23:16

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon, fixade jag mig. Sen åkte jag till jobbet. Jag gjorde frukost och plockade upp varor. Sen åkte jag hem till älsklingen fick väntade på honom i 2 timma :(. När han km tittade vi på tvd en stund och sedan gjorde vi mat. Sen åkte jag till Scandinvium och tittade på Frölunda vs Färjestad fan att Frölunda :(. Fredag Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon, fixade jag mig. Sen åkte jag till jobbet. Jag plockade tillbaka varor, gjorde frukost, gjorde rent panken, pankade flaskor och burkar, tog in blåa kärna och plockade upp varor. Sen åkte jag hem, duschade och fixade jag mig. Sen åkte jag till ICA Maxi och handlade. Jag tittade på Idol och nu tittar jag på Irene Huss och tar det lugnt. Vi hörs imon PössPöss

 

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards