laxen

Alla inlägg under februari 2011

Av Kristin Laxing - 28 februari 2011 14:24

Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon, drack kaffe och to det lugnt.

Sen gick jag till jobbet drack kaffe och to det lugnt.

Sen handlade jag till cafét och sedan bakade jag med i förmiddag.

Sen har jag suttit vid datorn och tagit det lugnt.

Snart ska jag och charlotte göra posten och sedan ska jag åka till innebandy-träningen.

Ha det gött alla nu

 

Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 28 februari 2011 14:19

Jag vaknade vid 06:00 jag satt vid datorn lite och sedan åt frukost.
Sen åkte vi till kviberg och åkte vi till Skövde.
Det gick ingen vidare i Innebandy i dag vi förlorade alla matcherna :-(.
Nu är vi på väg hem från Skövde.
Vi sitter i bussen ta det lungt. När jag kmr hem ska jag ta det bara lungt.
Ha det gött alla nu
 
Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 26 februari 2011 22:15

Jag vaknade vid 09:55 jag tittade på nyhetsmorgon, längskidor och drack kaffe.

Sen fixa i ordning mig.

Sen gick jag ner till torget och handlade och sedan hem igen.

Jag gjorde matsäck tills i morgon och sedan fikade jag lite.

Sen åkte jag till Göteborgs-Hjulet och hälsade på och sedan hem till V.

Sen åkte jag hem hämtade min mobil råkade glömma den förut senare dagen och sedan åkte jag hem till V tittade på postkodmilonären, melodifestvalen och to det lugnt.

Nu sitter jag vid datorn och ta det lugnt.

I morgon är det innebandy i skövde hoppas att vi vinna några matchen.

 

Ha det gött alla nu

 

Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 25 februari 2011 14:19

Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon, drack kaffe och to det lugnt.

Sen gick jag till jobbet drack kaffe och to det lugnt.

Sen handlade några saker och sedan klippte jag mat-kuponger.

Sen efter rasten fortsättade jag klippte mat-kuponger.

Nu sitter jag vid datorn och ta det lugnt.

 

Ha det gött alla nu

 

Hejs och Puss

 

Jag med frissan och hårfärg

  

Av Kristin Laxing - 24 februari 2011 13:05

       

Före                                              
           Efter

Profil

  


Av Kristin Laxing - 24 februari 2011 12:47

Onsdag

Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon och drack kaffe.

Sen åkte jag till skolan satt vid datorn fram till 08:30 då började jag.

Vi pratade först och sedan tittade på en film om barn och sedan var det rast.

Efter rasten tittade en film om äldre och sedan arbete våra egena ämne.

Sen åkte jag nordstan, betalade en räkning hem till Linda skriv på en lapp och sedan gick jag till Frissan och klippte mig och det bli fint efter frissan gick jag hem byte om till tränings-kläder och sedan åkte jag till fotbolls-träningen det gick bara bra på träningen.

Sen åkte jag hem tittade på skyskrapan brinner och to det bara lugnt.

 

Torsdag

Jag vaknade vid 08:00 tittade på skyskrapan brinner, drack kaffe och fixade i ordning mig.

Sen åkte jag till skolan sitter vid datorn och ta det lugnt.

 

Ha det gött alla nu

 

Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 22 februari 2011 14:36

Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon och to det lugnt.

Sen gick jag till jobbet drack kaffe och to det lugnt.

Sen handlade jag till cafét och lämnade fika till förvaltningen.

Sen bakade jag och sedan satt vid datorn och tittade på familjen annorlunda.

Sen stå jag på cafét och lämnade fika till förvaltningen.

Nu sitter jag vid datorn och ta det lugnt.

När jag kmr hem ska jag ta det lugnt och titta på tv med.

I morgon ska jag klippa mig efter skolan.

 

Ha det gött alla nu

 

Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 21 februari 2011 10:56

Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon, drack kaffe och to det lugnt.

Sen gick jag till jobbet drack kaffe och to det lugnt.

Sen handlade jag till cafét, sen sytt jag, lämnade fika till förvaltningen och sedan laminerade jag.

Nu sitter jag víd datorn och ta det lugnt.

Jag sluta vid 11:30 i dag för att nå kmr mellan 13:00-15:00 byta brand larmad i lägerheten och sedan ska jag åka till innebandy-träningen.

 

Ha det gött alla nu

 

Hejs och Puss

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards