laxen

Alla inlägg under mars 2010

Av Kristin Laxing - 31 mars 2010 11:12

Jag vaknade klocka 06:00 dunchade, tittade på nyhetsmorgon och rivstart och åt jag frukost med.

Sen åkte jag till skolan och har historia läser det tysta kriget spännade och bra tycker jag.

Sen ska jag äta lunch i bibblan, hälsa på micke hemmabutikerna vid backa plan sedan hem, byta om till träning kläder och åka till träningen.

Efter träningen ska jag åka hem, städa och tvätta.

Ska titta på Andra Avenyn i kväll

 

Grattis på födelsedagen Hoppas att ni får en trevlig dag Syrran & Ingvar.

 

    

 

Ha det gött alla nu Hejs & Puss

 

Av Kristin Laxing - 30 mars 2010 22:08

Jag vaknade 6 tittade på nyhetsmorgon och rivstart.

Jag var så trött orka jobbar i dag var hemma istället och to det lungt.

Sen var jag bibblan och satt vid datorn sedan gick jag hem och to det lungt.

I morgon är det skolan.

Ska sova nu. Ha det gött alla nu Hejs & Puss

Av Kristin Laxing - 29 mars 2010 14:53

Måndag Jag vaknade klocka 7 tittade på rivstart, åt jag frukost & fixade ordning mig.

 

Sen gick jag till vc och fixade den lappen som thor ville har det i förra veckan.

Sen gick vi hem och fixade med hyllan , sedan åkte jag till kviberg och lämnade lapperna till thor.

 

Sen är jag här i bibblan  härlanda  först åt jag lunch det var gott med lite mat i magen och nu sitter jag här vid datorn ta det lugnt.

 

Snart är det hem och byta om till tränings kläder och åka till kviberg och träna innebandy sen när jag kommer hem då ska jag titta på tv och ta det lugnt.... I morgon ska jag jobba..... Ha det gött alla nu Hejs & Puss

Av Kristin Laxing - 28 mars 2010 19:20

Jag vaknade kl 9 tittade på nyhetsmorgon, åt jag frukost och fixade ordning mig. Sen gick nere till pappa och skriv på en lapp och sedan åkte jag hem till Vidar.


Jag satt vid datorn och to det lugnt. Sen fikade vi våsslor och mackor. Sen åkte jag till scandivium och tittade på frölunda-linköping fan oxå dom frölunda förlorade med 2-3.


Nu sitter jag vid datorn vid centralen och ta det lugnt. Sen ska jag åka hem, tittade på tv och ta det lugnt. I morgon är jag ledig skönt Ha det gött alla nu Hejs & Puss

Av Kristin Laxing - 27 mars 2010 18:32

I går hade jag så jävla ont i magen då stannade jag hemma från jobbet. Villade lite to det bara lugnt. Tittade på let´s dance fan vad gött att Mattias vann.......! :-)

Jag vaknade 08:30 somnade om till 08:50 ringde vidar, åt frukost och fixade ordning mig. Sen åkte till scandivium och köpte frölunda biljett tills i morgon sen gick jag & vidar till blåvittshopen köpte IFK biljett till mig. Sen köpte vidar en ny mobil för att hans gamla mobil gick sönder. Sen åkte jag hem och väntade på min bostöd hon kom aldrig. Sen åkte hem till vidar tittade på fotboll, sitter vid datorn och ta det lugnt. Ska titta på Barcelona, Millennium & Johan Falk - Leo Gaut på dvd. Sedan sova.... Ha det gött alla nu Hejs & Puss

  

Av Kristin Laxing - 25 mars 2010 18:20

I går var jag ledig från skola för att fixade läkare intyret fan fan dom ville fixa det....   Var på årsmöte med det gick bara bra med..... Efter det föjde jag med Anna till nilsen t för lämnade henne sedan köpte jag bk mat åkte jag hem tittade på andra avenyn..... Fan vad gött att Frölunda vann i går nu av gör dom i morgon.......!   

 

Jag vaknade 6 tittade på nyhetsmorgon & rivstart fixade ordning mig sedan åkte jag till jobbet gjorde olika saker. Sen åkte jag till torget o handlade mat ska göra spagetti och köttfärsås när jag kommer hem sedan tv, ta det lugnt och sedan sova....

 

  



    


    


  

Detta har jag fått av min syster Maria du är vänligt snäll jag får detta av dig!


Ha det gött alla nu

Hejs & Puss

Av Kristin Laxing - 23 mars 2010 17:15

I morse hade huvuvdvärk tog 2 huvudvärktabletten den ville inte släppa huvudvärken :-( jag stannade hemma från jobbet i dag då.

 

Gick lagg mig efter rivstart och villade fram till 12  typ då hade huvudvärken försunnit skönt. läsede och drank kaffe med.

 

Sen åkte jag till härlanda biblioteket och satt vid datorn  tills v ringde mig, åkte jag till scandinavium och kollade dom hade släpp kvarten 7 på söndag hade inte släppts. 

 

Då gick jag till stads biblioteket sitter jag här vid datorn och skriver i min blogg.

 

I morgon ska jag till läkare hon ska skriva en lapp för att ska åka till polen och spela fotboll där nere i september.

 

Sen när jag kommer hem  ska titta på tv, läsa och ta det lugnt.....

 

Det har varit  först regnit  och sedan fint väder....

 

Ha det gött alla nu

 

Hejs & Puss

Av Kristin Laxing - 21 mars 2010 14:22

Jag vaknade vid 9 tittade på nyhetsmorgon, duchade Och sen kom pappsen och lämnade bordet till mig.

  

Sen åkte jag hit biblioteket härlanda tog bussen och sen byta 1 spårvagn då träffade jag maja & anastasia jag saknar er så himla mkt.

 

Sen ska jag hem  titta på tv och ta det lugnt   Johan Falk i kväll

 

Ha det gött alla nu

 

Hejs & Puss

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards