laxen

Alla inlägg under september 2012

Av Kristin Laxing - 29 september 2012 19:39

Tja på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet drack kaffe, läste metro och tog det lugnt. Sen gick jag och handlade och sedan började jag att dammsuga och moppade omklädsrummet och sedan tog vi bara lugnt. Sen åkte jag in till stan och köpte dop present till Ludvig. Sen åkte jag hem tittade på tv:n och tog det lugnt. Vi hörs sen PössPöss

Av Kristin Laxing - 27 september 2012 21:15

Tja och godkväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet drack kaffe, läste metro och tog det lugnt. Sen gick jag och handlade och ståde jag i café. Sen gick Jag, Karin, Kamela och Anna till Gunnetorpskolan och gjorde återviningen. Sen åkte Jag, Charlotte och Julia till gymet det gick bara bra. Sen åkte jag hem och hämtade mat-vagnen och åkte jag till ICA Maxi och handlade. Nu ligger jag i soffan, tittar på Johan Falk spelets regler och tar det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 26 september 2012 20:29

Tja och godkväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet drack kaffe, läste metro och tog det lugnt. Sen gick jag och handlade och sedan gjorde jag återviningen. Sen km en kvinna och pratade om hälsa. Sen åkte Jag, Charlotte och Julia till Nohalc och pratade. Sen åkte jag till träningen men träningen gick bara bra fast det regnade. Sen åkte jag hem, tog en varm dusch och käkade mat. Nu ligger jag i soffan myser i en filt och tittar på tv:n och tar det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 25 september 2012 20:23

Tja och godkväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe och tog det lugnt. Sen åkte jag till Backa Bergö och jobbade med bergöbladet. Sen åkte jag till Hemköp och väntade på att han slutade. Sen åkte vi hem till Vidar myste och sedan drack te och satt vid datorn. Jag skulle följt med Vidar på Örgryte vs Utsikten det började regnar då åkte jag hem. Nu tittar jag på Halv åtta hos mig, dricker kaffe och tar det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 24 september 2012 20:21

Tja och godkväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe, duschade och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet drack kaffe, läste Metro och tog det lugnt. Sen gick jag och handlade och sedan gjorde Jag och Mariette någon grej minns inte namnet på det och tog jag det lugnt. Sen gick jag och mariette och handlade till ett möte. Sen fikade vi. Sen åkte jag in till stan och köpte ett par skor från skopunkten för 199 och köpte en tröja från H:M för 149. Sen åkte jag hem tog det lugnt en stund och sedan fixade jag makaroner och röd pöser. Nu tittar jag på x factor dricker kaffe och tar det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 23 september 2012 20:29

Tja och gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00 drack kaffe och sedan började jag att torkade glas bordet, torkade tv:n och m:m.   Sen km Linda, Anna och Emma och hjälpte mig med tårtan. Sen km Mormor, Morfar, Pernilla, Peter, Maria och Björn och alla barnen och firade mig Tack för prenterna. Sen gick jag till bas lägenheten och hade boendemöte fick korv med bröd, kaffe och kaka och pratade. Nu tittar jag på X-factor och sedan km Beck-Levande bergravd. Vi hörs i mon Godnatt och Sovgott nattinatti

Av Kristin Laxing - 22 september 2012 21:54

Tja på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 09:30 och väkte Vidar. Sen åt vi frulle och drack te och sedan fixade i ordning oss. Sen åkte vi till Backa Plan vi gick till skopunkten för att köpa ett par sko till Vidar. Sen gick vi till siba och käkade på Burger King och åkte jag hem och började dammsuga golverna, moppade golverna, gjorde jag toa och diskade och tar resten i mon. Nu ligger jag i soffan tittar på avatar och tar det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 21 september 2012 21:58

Tja och gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår lite bättre är fortfarande jätte förkyld. Jag vaknade vid 10:00 av Vidar ringde tittade på Skärgårsdoktorn, drack kaffe och tog det lugnt. Sen åkte jag till Angered och mötte upp Vidar vi gick till Pizzerian Juventus och käkade pizza det var gott och sedan gick vi till ICA Maxi och handlade han hjälpte mig. Sen åkte vi hem till mig och packade upp varorna. Sen gick Jag upp till personalen och pratade med Marivic. Sen tittade jag på Skärgårdsdoktorn, drack varmchockland och tog det lugnt. Jag tittade på Postkodmiljonären och Fångarna på fortet. Nu är jag på väg hem till Vidar för att vi är förkylda inte kul alls. Jag ska sova hos honom i natt. Vi hörs i mon

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards