laxen

Alla inlägg under april 2014

Av Kristin Laxing - 30 april 2014 16:21

Tja och Goeftermiddag på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra men ryggont o förkyld :(. Jag vaknade vid 09:30 av Sandra km för att en kille byta ut låsen slippa låsa på kvällarna. Tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe, käkade nugla och tog det lugnt. Sen ska jag och älsklingen titta på cortégen det ska bli kul och mysig kväll. Ha en underbar Valborg . Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 25 april 2014 23:00

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 10:00 tittade på Nyhetsmorgon, åt frukost och tog det lugnt. Sen tittade jag på Eva & Adam men jag somnade gud vad trött jag var. Sen har jag läst Glenn Hyséns bok, käkat mat, lyssna på musik och tittat på Let's Dance. Morron öppna äntligen Liseberg. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 24 april 2014 21:51

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 09:30 tittade på Nyhetsmorgon, åt frukost och tog det lugnt. Sen åkte jag till stads biblioteket satt vid datorn, fikade och lirade fotboll det var kul. Sen åkte jag hem. Tittade på tv:n och tagit det lugnt. Jag längtar till Lördag då öppnar Liseberg wiie. Vi hörs i morron PössPöss K

Av Kristin Laxing - 23 april 2014 22:53

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 09:30 tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Sen åkte jag till stads biblioteket men dom öppnade 13 då åkte jag till stads biblioteket 300m i 30 min och sedan åkte jag till stads biblioteket i gen och väntade. Invigningen började vid 12:45 med helt grymma var dom sedan öppnade dom satads biblioteket var riktig fint. Sen åkte jag hem och hämtade ICA kortet och sedan åkte jag till ICA Maxi och handlade. Sen åkte jag hem käkade mat och tog det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 22 april 2014 23:38

I dag skulle du blivit 58 år om du var kvar hos oss mamma ?. Jag älskar o saknar dig mamma ???. Vi hörs i morron PössPöss K

Av Kristin Laxing - 22 april 2014 22:54

Tja och Gokväll på er! Hur mår bara bra, fortfarande ryggont äter medicin för detta. Jag vaknade vid 09:30 tittade på film, drack kaffe och tog det lugnt. Sen fixade jag mig och sedan åkte jag till svt. Och väntade på att det börjande vem vet mest. Det var kul och sitta med på publiken efter inspelningen tog jag kort på Rickard Olsson. Sen åkte jag hem till basen för att det var fika där det var kul och trevlig. Sen har jag liggat i sängen tittat på tv:n och tagit det lugnt. Morron är det invigning på stads bibblan. Vi hörs i morron PössPöss K

Av Kristin Laxing - 20 april 2014 22:17

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 10:30 det var skönt att sova ut :). Jag tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe och tagit det lugnt. Jag har liggat i sängen tittat på tv:n och tagit det lugnt. Morron bli det läkarn och kolla upp ryggen och axel. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 19 april 2014 21:24

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra men fortfarande ryggont :(. Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe och tog det lugnt. Sen har jag liggat i sängen, tittat på allt flyter men jag somnade, käkat mat och tagit det lugnt. Nu ska jag titta på Änglagård 3 på swefilmer och ta det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss K

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards