laxen

Alla inlägg under januari 2013

Av Kristin Laxing - 31 januari 2013 21:03

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 och fixat mig. Sen åkte jag till Willy's. Jag har plockat fram varor, slängt kartonger och luft kundkorgar. Sen åkte jag till ICA Maxi i Mölndal och handlade. När jag km hem tittade på tv:n och tagit det lugnt. Nu ska jag titta på Allt faller. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 30 januari 2013 20:17

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 och fixat mig. Sen åkte jag till Willy's. Jag har plockat fram varor, slängt kartonger och luft kundkorgar. Sen åkte jag till träningen och det bara bra. Jag har käkat mat och nu tittar på Sverige Mästerkock och sedan kmr Mia på Grötö. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 30 januari 2013 20:17

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 och fixat mig. Sen åkte jag till Willy's. Jag har plockat fram varor, slängt kartonger och luft kundkorgar. Sen åkte jag till träningen och det bara bra. Jag har käkat mat och nu tittar på Sverige Mästerkock och sedan kmr Mia på Grötö. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 29 januari 2013 19:28

Grattis på födelsedagen Linus och hoppas att du har haft det en trevlig dag och fortsatt trevlig kväll... Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 29 januari 2013 19:02

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår mkt bättre nu. Jag vaknade vid 04:40 av jag frös jätte mkt och det regnade försöker somna om det gick inte :( och fixat mig. Sen åkte jag till Willy's och testade och plockade fram varor det gick inte :( jag gick till Simon och berättade och sedan åkte jag hem, mätande feber och termometern visade på 38,2 och tittade på Familjen Annorlunda och sedan sov jag från 10:00 till 14:30 känner mig bättre. Jag har legat i sängen, tittat på tv:n, käkat frukt, druckit kaffe, käkat mat och tagit det lugnt. Nu tittar jag på Nyheterna, väntar på Bygglov och House ska börja och tar det bara lugnt. Morron är det Willy's igen och fotboll träningen. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 28 januari 2013 19:29

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er! Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 och fixat mig. Sen åkte jag till Willy's. Jag har plockat fram varor, slängt kartonger och luft kundkorgar. Sen åkte jag hem. Jag tittat på tv:n, käkat mat, druckit kaffe, ätit apelsin och tagit det lugnt. Nu tittar jag på AIK vs Warberg, väntar på att Familjen Annorlunda och Ullared ska börja. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 27 januari 2013 20:13

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe och tagit det lugnt. Jag har tittat på Bandy VM, käkat lunch km Andrew och pratade inför uppföljare möte 6 feb, käkat middag, tittat Handbolls VM finalen och tagit det lugnt. Nu tittar jag på Holstein Gottorp och sedan kmr Kontoret. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 27 januari 2013 14:30

3 månader kvar till älskade Liseberg öppnar igen!!

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards