laxen

Alla inlägg under maj 2010

Av Kristin Laxing - 10 maj 2010 17:46

Jag med mina nya glasögon

  

Fredagen

Jag vaknade vid 09:15 för att vidar väkte mig gick upp vid 09:30.

Tittade nyhetsmorgon, eftertio och drack kaffe.

Sen ringde pappa för att vi hämtade mina glasögon och körde min pappa mig till h-bibblan satt vid datorn. Sen åkte till lisse åkte en massor karusellen och pratade med mina vänner jobba där. Ha det gött alla nu Hejs o Puss natti natti

Vidar på pizzerina

  

Lördagen

Jag vaknade vid 09:30 tittade på nyhetsmorgon, drack kaffe och dunchade.

Sen åkte jag till lisse åkte en massor karusellen och pratade med mina vännerna som jobba där.

Sen möta upp vidar sedan åkte vi till pizzerna och åt.

Sen tittade jag på sevilla-barcelona fan vad gött nu ta barca liga guld :-).

Ha det gött alla nu Hejs och Puss natti natti

Ps jag skriver på min andra blogg på måndag. Carl är så himla snäll, trevlig, söt och allt.

Tess fortfarade lite halsont o hostade med stackaren hoppas att det gå över. Kenny jobbade i dag efter sin ledighet. Jakob jobbade var ledig i går för att han var i ullared :-). Nu är det sova

 

Söndagen

Jag vaknade vid 08:00 tittade på nyhetsmorgon och drack kaffe.

Sen åkte jag till lisse åkte en massor karusllen och pratade med mina vännerna som jobba där.

Sen tog jag sällskap av Carl till redbergsplatsen och väntade på bussen.

Nu tittar jag på Wallander efter det ska jag sova ska upp tidigt för att ska till läkarn. Carl är så himla snäll, trevlig, söt, go och allt.

Johan G det var hans sista dag på lisse åh jag kmr saknar han på lisse får väl hälsa på han i gbgs-hjulet. Ha det gött alla nu Hejs o Puss natti natti

 

Idag

Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon, rivstart och drack kaffe.

Sen gick jag ner till VC kollade upp min höger axel då hade jag musklerinflammtion efter det väntade jag på apoteket öppnade och sedan hämtade ut min medicin och en salva till axel.

Sen gick jag till bibblan och satt vid datorn i en timma och halv.

Sen åt jag lunch räkmacka och kaffe och sedan gick jag hem och villade tittade på tv och to det lugnt.

Sen åkte jag hem till vidar åt middag och nu ska vi dra till ullevi och titta på derby jag tror 0-1 eller 0-3 till IFK.

Ha det gött alla nu Hejs & Puss

Av Kristin Laxing - 6 maj 2010 17:08

Jag vaknade vid 09:30 tittade på nyhetsmorgon, Eftertio och drack kaffe.

Sen åkte jag till skolan satt vid datorn, ladda in bilderna och to det lugnt. Hemkunskapen gjorde vi pizza det var vänligt gott.

Efter hemkunskap ska jag någ åka hem titta på tv och ta det lugnt.

I mon ska jag hämta mina glasögon och sedan till liseberg åka en massor karusellen och hälsa på mina vännerna som jobba där. Ha det gött alla nu Hejs & Puss

 

  

Av Kristin Laxing - 6 maj 2010 13:39

Igår

Jag vaknade vid 05:30 då var jag trött när mobilen ringde. Fixade ordning mig drack kaffe och tittade på nyhetsmorgon.

Sen åkte jag till danmarks-teminalen för att vi skulle träffas där kl 08:00 då väntade på att gå in bord båten.

Sen åt jag frukost räkmacka och kaffe.

Sen spelade jag.

Sen gick jag netto, super och gick jag tillbaka båten som gick igen kl 14.

Åt jag lunch oxfile med ris, sen frågorsport sedan spelade jag och handlade med.

Nu är jag hemma tittar på fotboll, drömmen om italien, andra avenyn, nyheterna och sporten. Sen ska jag lägga mig. Bilder om resan kmr i mån. Ha det gött alla nu Hejs och Puss

 

  

 




     


Vi hörs senare

Av Kristin Laxing - 4 maj 2010 18:02

Vidar väkte mig vid 09:15 då hade han rast sen kudde jag inte somna om gick upp vid 09:40 tittade på eftertio och drack kaffe.

Sen åkte jag till Vidars jobb ICA Kvartum i dag med var där en timma och halv.

Sen gick jag hit till härlanda-bibblan har suttit här snart två timma.

Sen ska jag hem ta det lugnt och titta på tv med.

Ska upp tidigt bitti och åka till danmrk med skolan det ska bli jätte kul....

Jag lägger ner bilderna på torsdagen när jag är i skolan och vänta att hemkunskap ska börja....

Carl är så himla snäll, trevlig, go och m:m jag längtar till lördag då jobbar carl igen på lisse och på fredag jobbar kenny igen efter ledigheten

Ha det gött alla  nu Hejs & Puss

Ps Grattis på födelsedagen Abraham hoppas att du har haft det bra på födelsedagen

Av Kristin Laxing - 3 maj 2010 16:23

Lördagen

Jag vaknade vid 08:00 tittade på nyhetsmorgon och drack kaffe.

Sen fixade ordning mig och sedan åkte jag till lisse :-) åkte en massor karusellen och pratade med mina vänner som jobba där.

  

Jag var med en fotbolls vän som heter Isa jag möta upp vid huvud-endré vi åkte karusellen och åt vi på bk det var gott tack för en trevlig dag på lisse Isa. Nu ska jag berätta lite
Chrilli - är sjuk starkaren
Johan G - är förskyld starkaren
Lailja - är magsjuk starkaren
Anna S - grattis för att hon ska får barn i juni
Chrilli - Johan grattis till dom får jobba på Göteborgs-hjulet
Tess åh har jag saknat henne
Carl är så snäll, charmig, söt och allt
Micke är vänligt snäll, trevlig och charmig med din lilla tröja
Esa är vänligt snäll och trevlig
Kenny är vänlig snäll, trevlig och även lite busig
Robin är vänlig snäll, trevlig och är vänligt busig
Ha det gött alla nu i solvärme Hejs och Puss Ps skriv mer kväll


Söndagen

Jag vaknade vid 08:00 tittade på nyhetsmorgon och drack kaffe.

Sen fixade ordning mig och sedan åkte jag till lisse.

    


  

Jag var med Vidar, Anna, Hanna och Micke vi åkte karusellen och gick runt för att dom ville vara med oss då åkte jag och vidar ph, tt, flume mm.

Smarka hanna lämnade sitt bankkort hemma då fick vidar betala allt som dom åt pizza i applåd.

Anna är så jävla dum och taskig mot vidar han betala hennes mat hon bara utlycka honom....

Sen åkte vidar hem vid 18 tiden jag åkte tt, us och balder i två timma ensam skönt utan någon sjöt på vidar eller anna...

Anna bestöde hela dag för vidar och mig...

 

Carl märkte att jag var så ledsen då fick jag berätta allt för honom.

 

Jag tog sällskap av linnea till centralstationen för att hon tog X2000 till skövde för att hon går i högskolan där...

 

Sen väntade jag på 17 bussen och när jag kom hem satt jag på tv och ringde vidar och jag hannas nummer med. Väl stanna hemma från jobbet denna veckan med har fortfarade ont i min höger axel :-(.


Carl är så himla snäll, go mm jag bli alltid så glad och se dig du gör mig glad igen jag kan prata om allt med dig jag önskar att du vore min bror carl.

 

Jakob du är så snäll och trevlig och du passa med ljus hår.

Linnea du är snäll och trevlig och du gjorde en bra opertökörning på balder.

Chrilli och Daniel var friska igen och även lailja.

Tess har halsont starkaren hoppas att det försvinner snart.

 Kenny var ledig i dag och robin jobbade i dag såg han en snabbis förut när jag pratade med tess.

Tack för en underbar dag på lisse vidar :-)

 

Ha det gött alla nu  Hejs och Puss 


I dag

Jag vaknade vid 09:15 tittade på nyhetsmorgon och efter tio somnde om till 12 då ringde vidar jag skulle köpa biljetter till GAIS-IFK derby nästa måndag.

Sen åkte jag in till stan och köpte biljetterna och sedan åkte till vidars jobb ICA Kvartum i munkebäcke var där typ 2 timma och pratade om Anna det är vänligt jobbigt att vidar prata om henne hela tiden.

Jag tog en fin bild på vidar  med sian jobb kläderna på sig.

Sen ska jag hem sedan titta på en lägerhet för att vidar kanske ska köpa där.

Sen ska jag hem och passa filip ska ta det lugnt och titta på tv med.....

Ha det gött alla nu i solvärme Hejs & Puss

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards