laxen

Alla inlägg under oktober 2013

Av Kristin Laxing - 31 oktober 2013 20:43

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och fixade jag mig. Sen åkte jag till jobbet. Jag lämna tillbaka varor, gjorde frukost, fortsätta jag att lämna tillbaka varor, krossat varor och pankade flaskor och burkar. Sen åkte jag hem. Jag tittade på tvd och tog det lugnt en stund. Sen km Andrew vi gjorde korvgryta det var väldigt gott. Nu tittar jag på I huvudet på Gunde Svan och tar det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 30 oktober 2013 20:55

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra och förlåt att jag inte bloggade i går pga världens huvudvärk. Tisdag Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och fixade jag mig. Sen åkte jag till jobbet. Jag lämnade tillbaka varor, gjorde frukost, fortsätta jag att lämna tillbaka varor, fick hjälpa suss att sopa bort vatten över frusen och kassarna hela förmiddag, tagit in blåa kärna. Sen åkte jag hem. Jag tittade på tv en stund. Somnade jag att hade världens huvudvärk. Onsdag Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och fixade jag mig. Sen åkte jag till jobbet. Jag lämna tillbaka varor, gjorde frukost, fortsätta jag att lämna tillbaka varor hela dagen och krossa dom med. Sen åkte jag hem. Jag har tittat på tvd, duschat och tagit det lugnt. Jag skulle träna fotboll i dag men har ryggont :(. Nu tittar jag på Bonde söker fru och sedan Halvsväg till himlen. I dag är det 15 års sedan <3 Backa branden tänker på er alla föräldrar och syskon som förlorande sin syskon eller dotter eller son i backa branden <3. Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 28 oktober 2013 20:59

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon. Sen åkte jag till jobbet. Jag har lämnat tillbaka varor, gjorde frukost, hade morgon möte, fortsätta jag med frukost, fortsätta jag att lämnat tillbaka varor, gjorde panken, pankade burkar och flaskor, plockat upp varor och tagit in blåa kärna. Sen åkte jag hem. Jag tittade på Johan Falk, nyheterna och tagit det lugnt. Nu tittar jag på Tillsammans mot cancer och Fan vad jag saknar min mamma nu :(. Jag älskar och saknar dig mamma <3 <3 <3 <3 <3. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 27 oktober 2013 20:38

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon, väkte älsklingen <3, drack te och tog vi det lugnt. Sen åkte vi till ICA Maxi och handlade och sedan åkte jag hem och lämnade sakerna. Sen åkte jag hem till älsklingens föräldrar. Vi tittade på Mjälby vs IFK Göteborg fan att pinsamt dåligt spelade dom ocv käkade mat. Sen stack jag och älsklingen till Glenn sportbar och tittade på Chelsea vs Match City fan vilket misstag City nicka bollen över sin målvakt fram till att Torres gör 2-1. Sen åkte jag hem. Nu tittar jag på Solsidan och sedan kmr Hellenius hörna. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 26 oktober 2013 21:51

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe och tog det lugnt. Sen gick jag till tvättstuga och tvättade kläder, dammsuga golverna, moppande golverna, gjorde toaletten, diskande och dammande. Sen åkte jag Redbergsplatsen och väntade på älsklingen <3 Vi gick först till Paddingtons då stack älsklingen till Glenn sportbar då åkte jag dit med och tittade på EL Clascio mellan Barcelona vs Real Madrid. Fan vad gott att Barcelona vann med 2-1. Sen gick vi till Pizzeria talia och köpte pizza och sedan åkte vi hem till honom. Vi käkade pizza och nu tittar vi på tv:n och tar vi det lugnt. Jag älskar dig så sjukt mkt Vidar Puss <3. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 26 oktober 2013 16:15

Tja och Eftermiddag på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Fredag Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och fixade jag mig. Sen åkte jag till jobbet. Jag gjorde panken, gjorde frukost, fortsätta jag med panken, tagit ner blåa kärna, tagit platsten upp till bryggan och plockat upp varor. Sen åkte jag till Vidars jobb och väntade på honom. Sen åkte vi hem till han och gjorde hemgjord pizza och kladdkaka för att hans pappa fyllde år i går. Sen km dom hans pappa och mamma. Vi åt pizza efterrätt kladdkaka det var trevligt och mysigt kväll med älsklingen och hans föräldrar. Nu ska platta mitt hår och käka. Vi hörs sen PössPöss

Av Kristin Laxing - 24 oktober 2013 20:30

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra men känns lite bättre i ryggen nu. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och fixade jag mig. Sen åkte jag till jobbet. Jag har lämnat tillbaka varor, gjort frukost, fortsätt att lämnat tillbaka varor, fått massage, fortsätt att lämnat tillbaka varor, tagit in blåa kärna, sopat i panken och hjälpte suss med skärp. Sen åkte jag hem. Jag tittade på Johan Falk, liggat i golvet, duschade, käkat mat och tagit det lugnt. Nu tittar jag på I huvudet på Gunde Svan och sedan kmr Hela sverige bakar och tar det lugnt. Morron är det fredag. Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 23 oktober 2013 20:43

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra men fortfarande ryggont :(. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och fixade jag mig. Sen åkte jag till jobbet. Jag har lämnat tillbaka varor, gjort frukost, tagit plasten upp till bryggan, gjort panken och plockat upp varor. Sen åkte jag hem. Jag tittade på Johan Falk, käkat mat, tittat på tvd och tagit det lugnt. Nu tittar jag på Bonde söker fru och sedan kmr Halvvägs till himlen. Vi hörs imon PössPöss

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards