laxen

Alla inlägg under maj 2015

Av Kristin Laxing - 21 maj 2015 22:26

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 05:30 snooze lite, gick och duschade. Jag tittade på Nyhetsmorgon och Chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, tagit ner alla blåa källarna, gjorde panten lite, tagir ner röda backarna och plocka upp varor. Sen åkte jag hem. Jag chillade och käkade korv och stroganoff. Sen åkte jag till Gamla Ullevi, mötte upp älsklingen, Trygve och Oscar gick upp till kommandobryggan och tittade på IFK GBG vs AIK Fan vad gott att IFK GBG vann över AIK med 3-0 målskyttar Lasse Vibé och Mikael Boman. Nu tittar jag på Eurovision song contest och Heja Måns. Och sedan sova. Jag skriver om matchens höjdpunkter i morron. Vi hörs i morron. PössPöss K

 

Av Kristin Laxing - 20 maj 2015 22:35

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00. Jag tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, pantade flaskor/burkar, gjorde panten och plockade upp varor. Sen åkte jag hem. Jag suttit vid datorn, vilade, diskade och chillar. Nu ligger jag i sängen tittar på förra vecka Sveriges yngsta mästerkock och chillar. Vi hörs i morron. PössPöss K

Av Kristin Laxing - 19 maj 2015 22:39

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00. Jag tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, tagit ner alla blåa källarna, pantade burkar/flaskor och plocka upp varor. Jag fick tyningen jobba över förhoppningsvis sluta jag tidigare. Efter jobbet åkte jag hem. Jag har bara ligga i sängen kikat på datorn och chillat. Nu tittar jag på Eurovision song contest och chillar. Vi hörs imorron PössPöss K

Av Kristin Laxing - 18 maj 2015 22:40

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00. Jag tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, tagit alla svarta källarna, pantade flaskor/burkar och gjorde panten. Sen åkte jag hem. Jag fixade bilderna från CUPEN och Trädgår´n, hjälpte Madde och fixa en blogg till henne och gjorde korv och stroganoff med sallad. Nu tittar jag på tv:n och bloggar. Vi hörs imorron PössPöss K

Av Kristin Laxing - 17 maj 2015 22:50

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00, tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe, chillade, diskade, fixade jag mig och käkade mat med. Sen åkte jag till stan och mötte upp älsklingen. Sen gick till Gamla Ullevi och tittade på GÖTEBORG VS ÖREBRO FAN VAD GOTT 2-1 CUPEN GULD och sedan gick till Trädgår*n och firande. Riktig Mäktig att vara på plats. Vi hörs imorron PössPöss K

 

Av Kristin Laxing - 17 maj 2015 01:02

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00. Jag tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe och chillade. Sen började jag att gå till tvättstuga o lämnade tvättis, dammsög golverna, moppade golverna, gjorde toalett/badrum och diskade jag. Fixade jag mig och käkade mat. Jag och älsklingen skulle åkt till Liseberg men det regnade för mkt. Jag chillade tills älsklingen km hit. Vi myste framför vinnare 75, jag gick till torget och köpte gott och sedan hem. Vi tittade på Smartare än en femteklassare, Micke o Veronica och hade vi mysigt med. Morron är det äntligen dags för CUPFINAL är så super nervös när man står på Kommandobryggan blir man taggad och galen istället. Vi hörs imon PössPöss K

 

 

 

Av Kristin Laxing - 11 maj 2015 22:46

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00, tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, tagit ner svarta källarna, pantade flaskor/burkar och gjorde panten. Sen åkte jag hem, chillade en stund, åkte jag till jobbet och hämtade min mobil laddare. Sen åkte jag till stan, kikade på Clas Ohlsson en snabbis och sedan åkte jag hem. Jag tittade på Elfsborg vs Malmö fan vad gott 2-2. Nu tittar jag på Sverige vs Frankrike och Arsenal vs Swansea samtidig och chillar. Vi hörs imon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 7 maj 2015 22:17

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00. Jag tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, tagit ner svarta källarena och plockade upp varor. Sen käkade mellis. Sen åkte jag hem. Jag har tittat på tv:n och chillat. Nu tittar jag på Sverige vs Tyskland och chillar hoppas att Sverige vinner. Vi hörs i mon PössPöss K

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards