laxen

Alla inlägg under november 2014

Av Kristin Laxing - 30 november 2014 14:13

Tja och Goddags på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon, åt frulost, chillade och fixade jag mig. Sen åkte jag till Mariakyrkan och väntade på dopet börja, efter dopet blev det fika. Fikade, pratade och chillade. Sen åkte Jag, Linda, Björn, Anna, Emma och Linus hem till dom. Jag fick mini julgran. Sen åkte jag hem. Jag skulle gått på bion med älsklingen men fick så sjukt huvudvärk stannade jag hemma i stället. Vi hörs senare PössPöss K

Av Kristin Laxing - 30 november 2014 12:55

(Fredag) Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, tagit blåa kälarna, gjorde panten och plockat upp varor. Sen åkte jag hem, lämna jobb-kläderna och hämtade fin-kläderna och sen åkte jag till älsklingen. Vi chillade lite innan vi började med tacos. Vi tittade på Idol, käkade tacos och chillade. Vi hörs senare PössPöss K

Av Kristin Laxing - 27 november 2014 20:58

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast, gjorde frukost, tagit ner svarta kälarna och plockat upp varor. Jag gick coop och skicka ett paket och gick jag till Nordic Wellness och tränade i 2h och det gick bara bra. Sen åkte jag hem. Jag har druckit kaffe, tittat på tv:n och chillat. Nu kikar jag på Bytt är bytt, Morden i Sandhamn och chillar. Morron är det äntligen fredag igen. Vi hörs imon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 26 november 2014 21:43

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag svalnade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, gjorde panten och hjälpte Suss. Sen åkte jag till fotbolls träningen och det gick bara bra. Sen åkte jag hem. Jag duschade och chillade. Nu kikar jag på Sverigesquizen, dricker och chillar. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 25 november 2014 20:21

   

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, tvättande väggen inne i panten, hjälpte Suss och plockade upp varor. Sen åkte till stan gjorde en ärande och sedan åkte jag hem. Jag gick ut och löp-tränade det gick bara bra. Jag duschade, lyssnade på musik, tittade på tv:n och chillade. Nu tittar jag på Äntligen hemma och chillar. Vi hörs imon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 24 november 2014 20:49

   

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, morron-möte, fortsätta jag med frukosten, pantande alla flaskor och burkar, tagit alla svarta kälarna och gjorde panten. Sen gick jag till Nordic Wellness och tränade i 2 timmar det gick bara bra. Sen åkte jag hem. Nu dricker jag kaffe, tittar på tv:n och chillar. Vi hörs imon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 23 november 2014 21:04

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe och chillade. Sen gick jag till tvättstuga, dammsuga golverna, moppade golverna, gjorde toaletten och diskade. Gick till tvättis för att torka kläderna, lyssnade, så länge i väntan tvättis, hämtade tvättis. Jag duschade, lyssnat på musik, tittade på tv:n och chillar. Nu tittar jag på Topederna och chillar. Ny vecka med nya tag morron. Vi hörs imon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 22 november 2014 22:56

   

    

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon, chillade och fixa jag mig. Sen åkte jag till Nordic Wellness och gymmade det gick bara bra. Sen åkte jag hem. Jag chillade och tittade på tv:n. Nu ska jag titta på män som hatar kvinnor och sedan sova. Vi hörs imon PössPöss K

 

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards