laxen

Alla inlägg under april 2015

Av Kristin Laxing - 28 april 2015 22:40

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00. Jag tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, tagit alla blåa kälarna, gjorde panten och plockade upp varor. Sen åkte jag hem. Jag har tittat på tv:n och chillat. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 28 april 2015 22:02

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Fredag Jag vaknade vid 06:00. Jag tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, tagit ner alla svarta kälarna, pantade flaskor/burkar, gjorde panten och plockade upp varor. Sen åkte jag till älsklingen och hade Fredagsmys, vi tittade på Let's dance, myste och chillade. Sen åkte jag hem, tittade på Let's dance, synd bara att Marie km 2:an.Lördag Jag vaknade vid 08:00. Jag tittade på Nyhetsmorgon, käkade frukost, chillade och fixade jag mig. Sen åkte jag till Liseberg, mötte upp Linda och Nadja. Vi åkte Helix, Balder, jag skulle åka Mechanica den gick sönder, gick jag till Juke, väntade på Linda, Nadja och Hanna dom åkte Juke, jag och Hanna åkte SpinRock, sen gick vi och käkade på äteriet. Sen mötte jag upp älsklingen, vi åkte Radiobilerna, Uppswinget, Altmosfear, Helix och Lisebergshjulet det regnade en massa. Sen gick vi till netto för att älsklingen bjöd mig en dricka. Sen gick jag tillbaka till Liseberg, då åkte jag Mechanica det var mkt folk där och regnade med, åkte jag Helix, Altmosfear och Mechanica och tittade jag på premiären fyrverkerier det var super fint. Sen åkte jag hem och gick lagg mig. Söndag Jag vaknade vid 08:00. Jag tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen började jag att dammsuga golverna, moppade golverna, gjorde toaletten och diskade. Sen fixade jag mig. Sen åkte jag till Liseberg. Jag åkte Balder, Helix, Altmosfear, Lisebergshjulet, käkade jag, åkte Mechanica, Altmosfear, Helix och Lisebergshjulet och åkte jag hem. Jah tittade på tv:n och chillade en stund. Vi hörs PössPöss K

 

Av Kristin Laxing - 23 april 2015 21:26

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00. Jag tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, tagit alla svarta kälarna och plockade upp varor. Sen käkade jag mellis. Sen åkss Kte jag hem. Jag har tittat på tv:n och chillat. Vi hörs imon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 22 april 2015 21:16

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 05:50. Jag tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, pantade flaskor/burkar, gjorde panten och plockade upp varor. Sen åkte jag till träningen, det gick bara bra. Sen åkte jag hem. Jag duschade, käkade mat nu tittar jag på Sveriges ungsta mästerkock och chillar. Vi hörs imon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 21 april 2015 20:31

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00. Jag tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, tagit ner blåa kälarna och plockade varor. Sen åkte jag hem. Fixa och donat här hemma innan möte, möte gick bara bra. Sen chillade en stund och sedan löp-tränade det gick bara bra. Sen duschade och käkade mat. Nu tittar jag på Skellfteå vs Växjö och chillar. Vi hörs imon PössPöss K

 

Av Kristin Laxing - 20 april 2015 21:58

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00. Jag tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, tagit ner alla svarta kälarna, pantade flaskor/burkar, gjorde panten, byte säcka till pantkälarna och plockade upp varor. Sen käkade jag mellis på väg till bussen, jag hoppade av på torget och hämtade min tassimo maskin och dammsugare och sedan åkte jag hem. Sen löp-tränade jag det gick bara bra efter det duschade och käkade mat. Sen åkte jag till torget och köpte tassimon kapslar och sedan åkte jag hem. Camilla fick hjälpa mig att renröra tassimon. Jag tittade på Vem bor här, drack kaffe och chillade. Nu tittar jag på Jordskott sista avsnitten de är så sjukt spännande. Vi hörs imon PössPöss K

 

 

 

Av Kristin Laxing - 19 april 2015 21:46

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00. Jag tittade på Nyhetsmoegon, käkade frulle, te och chillade. Sen började städis hela förmiddagen. Sen fixade jag mig, åkte jag ner en snabbis till torget, köpte majs och sedan åkte jag hem igen. Sen lagade jag kortlett med ris och sallad och käkade jag. Sen åkte jag till Gamla Ullevi och mötte upp älsklingen och Trygve. Sen tittade vi på Häcken vs IFK Göteborg första halvlek spelade IFK dåligt och andra halvlek spelade IFK mkt bättre, fan vad gott 1-2 till IFK Göteborg 3 pinnar och målskyttar Sebastian Eriksson och Mikael Boman. Sen åkte jag hem och fixade salladen. Nu tittar jag på Arne Dahl och chillar. Ny vecka med nya kraften. Vi hörs imon PössPöss K

 

 

 

 

 

Av Kristin Laxing - 19 april 2015 00:55

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag vaknade vid 08:15. Jag tittade på Nyhetsmorgon, käkade frulle och chillade. Sen tog jag löp-tränade det gick bara bra. Sen fixade jag mig. Sen åkte jag till Götaplatsen och mötte upp älsklingen och Oscar. Vi var på pakida men jag var så hungring. Jag gick till Donken, älsklingen gick till Max och sedan gick jag till Max. Sen letade vi efter geocaching vi hittade 2 cachen. Sen åkte vi hem till mig, tittade på smartare än femteklassare, myste och chillade. Vi hörs imon PössPöss K

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards