laxen

Alla inlägg under juli 2014

Av Kristin Laxing - 23 juli 2014 22:04

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 09:00 drack kaffe och tog det lugnt. Sen började jag att tvätta kläder i tvättstugan. Jag har chillat och tagit det lugnt hela dagen. Sen åkte jag till stan och mötte upp älsklingen. Vi köpte hörlurar till älsklingen och åkte vi till netto för att köpa matsäck till i mon. Sen åkte vi hem till honom hjälpte han med tvätten och käkade mat. Nu tittar vi på tv:n och tar vi det lugnt innan läggdags. Vi hörs imon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 23 juli 2014 15:39

 

 


 

 


 


 


 


 


 


 


 


 


Av Kristin Laxing - 22 juli 2014 22:27

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 09:00 gick till balkongen solade, chillade och drack kaffe. Sen försöker jag boka biljett till Lotta på Liseberg gick åt skogen biljett 1 och väntade till klockan 11 då gick bättre fick 2 biljetter. Jag chillade och väntade på Vidar bli klar med städningen. Sen åkte jag till stan och köpte sallad till mig och sedan åkte jag till Saltholmen, chillade och väntade på Vidar ska kma. Vi käkade sallad och chillade. Sen åkte jag hem. Jag har chillat och tittat på gamla avsnitt på på rymmen. Nu chillar jag och tar det lugnt. Vi hörs i mon. PössPöss K

Av Kristin Laxing - 20 juli 2014 23:56

Tja och Gokväll på er! Jag vaknade vid 09:00. Jag tittade på Den otroliga vandringen 1 och 2, tittade på IFK Göteborg vs Mjälby fan vad gott 3-1 till IFK Göteborg, Sen åkte jag till stan och mötte upp älsklingen. Jag gick till Burger King och käkade och sedan åkte vi till Järntorget för att någon bra krog. Sen åkte jag hem, bloggade och tog det lugnt. Nu leta jag på billigt pris hem från Stockholm- Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 20 juli 2014 17:00

Tja och Goddagens på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag har haft det en fantastiskt Gothia veckan med mitt lag och mina andra karamaten från Grunden. Har spelat mycket fotboll och har man träffat Kim Källström med. Det har varit super kul Gothia veckan :). Här får ni några bilder från Gothia. Vi hörs sen PössPöss K

 

Av Kristin Laxing - 13 juli 2014 23:24

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 07:00 satt vid datorn, tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe och tog det lugnt. Sen åkte jag till stan och mötte upp älsklingen vid Pressbyrån. Han tippade och sedan gick vi BK och käkade. Sen åkte jag hem, packade och tittade nästan färdig på den tredje vågen. Sen åkte jag till Linda lämnade biljetterna till Lotta på Liseberg. Sen åkte jag till Cheers och tittade på Hamstad vs IFK Göteborg Gud vad spännande det var matchen slutade 2-2. Sen gick vi och handlade och sedan åkte vi hem han. Vi tog det lugnt. Nu tittar vi VM finalen Tyskland vs Argentina Gud vad spännande det är nu. Vi hörs kanske i mon eller på tisdag. PössPöss K

Av Kristin Laxing - 11 juli 2014 23:29

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på tv:n och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukosten, tagit in blåa kärlarna, gjorde panten och plockade upp varor. Sen åkte jag till Elgiganten och mötte upp Sandra. Vi köpte en ny datorn till mig, sen gick jag till älsklingen och hälsa på en stund och sedan åkte hem. Hämtade presenterna och åkte jag till nobelgrillen och mötte upp Joel och Hedvig gick vi till älsklingen. Vi käkade tårta, kaffe/te och pratade sen gick Joel och Hedvig. Sen myste vi tittade på tv:n och tog vi det lugnt. Vi hörs imon PössPöss K

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards