laxen

Alla inlägg under december 2013

Av Kristin Laxing - 31 december 2013 13:54

Året bästa är att vi blev tillsammans <3. Nu ska jag fixa förrätten. Hoppas ni för en riktig trevlig Nyår önskar mig och Gott nytt år. Så hörs vi i mon på det nya året. Gott Nytt År.

Av Kristin Laxing - 31 december 2013 13:52

Av Kristin Laxing - 28 december 2013 19:15

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 10:00 tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe och tog det lugnt. Sen började jag att dammsuga golverna, moppande golverna och gjorde rent toaletten. Sen har jag tittat på tv:d och tagit det lugnt. Sen fixade jag mig och sedan åkte jag till (älsklingen Vidar). Nu tittar vi på tv:n och tar det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 27 december 2013 21:29

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 fixade jag mig och sen åkte jag till jobbet. Jag har lämna tillbaka varor, gjorde frukost, tagit in blåa och svarta kärna, gjorde rent panten, pantande, gjorde rent i pressen och plockande upp varor. Sen åkte jag hem tittande på tv:d och tog det lugnt. Nu tittar jag på SOS sällskapresan och tar det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 26 december 2013 21:49

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 10:00. Jag tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe och tog det lugnt. Sen diskade och fixade här hemma och sen fixade jag mig. Sen åkte jag till Hemköp och hämtade nyckeln och sedan stack hem till älsklingen. Jag hjälpte älsklingen och diska. Sen började vi lagade julmaten till oss. Vi hade det trevlig och mysig kväll tillsammans och tack för julklapparna älskling. Nu tittar jag på sällskapresan 2 och ska jag sova. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 25 december 2013 20:36

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag hade en mysig och trevlig julafton med släk och syskon, hennes sambo, Sakarias och Filip. Vi pratade, käkade julmat, tittade på Kalle Anka med hans vänner, öppnade julklapparna och pratade. Jag hade en mysig och trevlig julafton. Jag har inte gjort så mkt på förmiddag. Sen åkte jag till älsklinggens föräldrar och hade Julmys där en stund. Vi käkade julmat, pratade, käkade efterrätt, tittade på Askungen och hade Julmys. Nu tittar jag på Så mkt bättre julspecial och sedan Sällskapsresan. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 22 december 2013 22:28

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade först vid 08:00 somnade om till 10 då älsklinggen väckte mig. Mys i sängen en stund och åt vi frukost och drack kaffe. Sen hade vi bakmys vi gjorde pepparkakor. Sen åkte vi till Lisse gick runt en stund och tittade vi på RIK vs HIF gott mys att RIK vann. Sen åkte jag hem. Nu tittar jag på Järgarna 2 och sedan sova natti natti. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 21 december 2013 21:14

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra och förlåt dålig uppdate :-( har varit sjuk :-(. Jag vaknade vid 11 tittade på tv:d, och tog det lugnt. Sen åkte vi till gammelmormor, vi fikade och pratade det var trevlig. Sen gick vi till Allum köpte några grejor och åkte till Bergakungen och hämtande ut biljetterna och åkte jag hem. Jag hämtade sakerna och åkte jag hem till älsklingen <3. Vi tittar på Körslaget julspecial, Harry potter och tar det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss K

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards