laxen

Inlägg publicerade under kategorin Älskling ❤️

Av Kristin Laxing - 20 juli 2014 23:56

Tja och Gokväll på er! Jag vaknade vid 09:00. Jag tittade på Den otroliga vandringen 1 och 2, tittade på IFK Göteborg vs Mjälby fan vad gott 3-1 till IFK Göteborg, Sen åkte jag till stan och mötte upp älsklingen. Jag gick till Burger King och käkade och sedan åkte vi till Järntorget för att någon bra krog. Sen åkte jag hem, bloggade och tog det lugnt. Nu leta jag på billigt pris hem från Stockholm- Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 11 juli 2014 23:29

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på tv:n och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukosten, tagit in blåa kärlarna, gjorde panten och plockade upp varor. Sen åkte jag till Elgiganten och mötte upp Sandra. Vi köpte en ny datorn till mig, sen gick jag till älsklingen och hälsa på en stund och sedan åkte hem. Hämtade presenterna och åkte jag till nobelgrillen och mötte upp Joel och Hedvig gick vi till älsklingen. Vi käkade tårta, kaffe/te och pratade sen gick Joel och Hedvig. Sen myste vi tittade på tv:n och tog vi det lugnt. Vi hörs imon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 10 juli 2014 22:05

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på tv:n och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukosten och plockade upp varor. Sen åkte jag hem. Byte om till shorts och linne. Sen åkte till spåntorget och mötte upp älsklingen och sedan gick vi till härlanda tjärn, älsklingen badade och jag solade och tog vi det lugnt. Sen gick älsklingen hem och jag stannade lite stund. Sen åkte jag hem. Gick till basen och pratade med Sandra och Gunilla 1 timme och gick ner till mig. Jag har tittat på tv:n, duschat och tagit det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 6 juli 2014 19:55

Tja och Eftermiddag Jag vaknade vid 06:00, låg kvar i soffan kikade på Facebook, Twitter och tog det lugnt. Sen väckte jag älsklingen, vi låg kvar i sängen och myste. Sen fixade vi oss. Sen åkte jag till stena line terminalen och väntade på att älsklingen ska kma. Vi gick på danica och gick på däck, kikade ut på skärgården och käkade frukost. Sen kikade vi på shoppen och tog det lugnt. När danica var framme i Fredrikshamn då gick vi till Palmestranden, solade, käkade lunch och tog det lugnt några timmar i stranden. Sen gick vi till mat affärerna och kikade. Sen gick vi till någon krog, drack cola och öl och sedan gick vi till The Reef och satt vid datorn och väntade på att gå till danica och hem till götet efter att haft det en underbar och mysig dag i Fredrikshamn Palmestranden. Sen gick vi till terminalen och väntade dom ska släppa in oss, kikade på Argentina vs Beligen en stund. Sen gick vi ut på däck och käkade och tog det lugnt. Sen tog jag det lugnt en stund och sedan spelade lite och gick jag tillbaka. Sen gick vi till shoppen och köpte sprit och sedan öl och tog det lugnt. Sen åkte jag hem och tittade på en spännande kvartsfinal mellan Holland vs Costa Rica och sedan somnade jag.

Av Kristin Laxing - 4 juli 2014 22:27

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på tv:n och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp bryggan, gjorde frukost, tagit ner blåa kärlarna, gjorde panten, fortsatta jag med panten, gjorde rent i pressen, pantade flaskor och burkar. Sen åkte jag hem, lämnade mina arbetskläderna, duschade och fixade. Sen åkte jag till Vidar och fick vänta på honom. Sen tittade vi på Frankrike vs Tyskland fan vad gott att Tyskland blev klara för semi. Sen gick vi till ICA och handlade. Vi gjorde till matsäck till i mon då åker jag och älsklingen till Fredrikshavn i hel dag. Nu tittar vi på Braslien vs Colombia hoppas på att Colombia vinner. Vi hörs i mon bitti. PössPöss K

Av Kristin Laxing - 29 juni 2014 23:03

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Vi vaknade vi 11:00 tittade på tv:n och käkade frukost. Sen åkte vi till Centralstationen tippade och sedan åkte vi till Utby och gick på café och käkade våfflor drack kaffe och hade vi trevlig. Sen åkte vi till Liseberg och åkte Helix och åkte vi hem till hans föräldrar. Tittade på Holland vs Mexiko fan vad gott att Holland vann och käkade middag. Sen åkte jag hem. Nu ligger jag i sängen och tittar jag på fotbolls VM och tar det lugnt. Jag har haft det en underbar med älsklingen. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 28 juni 2014 23:01

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:50 tittade på Nyhetsmorgon, åt frukost och tog det lugnt. Sen börja jag att städa och tvätta hela förmiddag och eftermiddag. Sen fixade jag mig. Sen åkte jag till stan och mötte upp älsklingen. Han tippade och åkte vi till netto och köpte några och sedan åkte vi till hem till Vidars föräldrar. Vi tittade på Braslien vs Chile och tog det lugnt. Vi har precis käkat pizza och nu tittar vi på Colombia vs Uruguay och tar vi det lugnt. Hoppas att Colombia vinner i kväll. Vi hörs PössPöss K

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards