laxen

Alla inlägg under september 2014

Av Kristin Laxing - 29 september 2014 22:20

Tja igen! Fan vad gott att IFK vann över DIF med 2-1 gj målis kung Vibé och Martin Smedberg Dalence. Nu ska fortsätta titta på skilda världar och dricka te. Vi hörs i mon PössPöss K


 


 

Av Kristin Laxing - 29 september 2014 18:42

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår sådär förkyld och feber. Jag sms:ande Suss och sa att jag är sjuk och sedan somnade jag om. Jag vaknade vid 08:50. Jag har liggat i sängen, har tittat på skilda världar och tagit det lugnt. Vi hörs sen PössPöss K

 

Av Kristin Laxing - 27 september 2014 22:29

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00. Jag tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe och tog det lugnt. Sen gick jag till tvättstuga tvättade kläder, sen km min personal Anna och hjälpte mig med köket, damnsög, moppande golvet, gjorde badrummet och gjorde ren datorn. Sen har jag tittat på tv:n och tagit det lugnt. Nu ska jag sova man orka upp i mon för att tävla i Sveriges mästerkock. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 16 september 2014 20:31

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, morgon-möte, fortsätta jag med frukosten, tog ner blåa kälarna, gjorde rent panten, tog in disken från disk maskinen och tvättat kundkorgarna. Sen åkte jag hem. Jag tittade på skilda världar, fixade i köket och tog det lugnt. Nu tittar jag på Idol, dricker kaffe och tar det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 15 september 2014 21:15

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, morgon-möte, fortsätta jag med frukosten, pantade flaskor o burkar, gjorde ren panten, byte påsar i pant rummet, plockade upp från diskmaskinen och plockade upp varor. Jag handlade en snabbis och sedan åkte jag hem. Jag tittade på skilda världar, gjorde tacosen, käkade och tagit det lugnt. Nu tittar jag på Idol och tar det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 14 september 2014 21:50

Tja och Gokväll på er! När vi var framme i Borås gick vi och letade efter Catch och gick vi tillbaka och mötte upp David åkte vi till centrum och käkade mat och sedan gick vi till Borås Arena och tittade på Elfsborg vs IFK Göteborg dom spelade en super bra match men slutade oavgjort. Sen åkte vi hem till Götet igen. Nu tittar jag på Valvaka på TV4 otroligt spännande. Tack för en trevlig eftermiddag älskling. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 14 september 2014 14:22

Tja och Goddagens på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon, käkade vi frukost och tog vi det lugnt. Nu är vi på väg upp till Borås. Käka på Restaurang, gå runt i Borås och titta på Elfsborg vs IFK Göteborg hoppas att IFK Göteborg vinner i dag. Vi hörs sen PössPöss K

Av Kristin Laxing - 9 september 2014 21:21

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00, tittade på Nyhetsmorgon, tog det lugnt och fixade mig. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukst, morgon-möte, fortsätta med frukosten, pantade burkarna och flaskorna, tvättade dörren, slängt plasterna och plockade upp varor. Sen åkte jag hem, hade Eija-möte det gick bra, tittade på Skilda världar, gjorde ALS-forskning, bondefika och tagit det lugnt. Nu tittar jag på Idol och tar det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss K

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards