laxen

Alla inlägg under oktober 2015

Av Kristin Laxing - 20 oktober 2015 21:29

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 05:30, duschade, tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag fick hjälpte Jimmy med kundvagnar in till garaget, tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, morron-möte, tagit in alla blåa källarna, pantade och plockade upp varor. Sen tog jag en snabb kaffe efter jobbet och sedan åkte jag hem. Sen km Marivic o Karin, vi hade möte det gick bara bra. Sen chillade jag en stund och sedan åkte torget och köpte jordnötter och gick jag hem igen. Jag tittade på Lassies son och chillade. Nu tittar jag på Arsenal vs Bayern och hoppas att Arsenal vinner. Vi hörs imon PössPöss K

 

Av Kristin Laxing - 19 oktober 2015 22:37

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 05:30. Jag tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast, gjorde frukost, morron-möte, fortsätt jag med frukosten, tagit in alla svarta källarna, pantade, gjorde panten och plockade upp varor. Sen var jag kvar på jobbet, drack kaffe och tjötade med Jimmy o Daniel. Sen gick jag till Coop o hämtade ut en paket, backa plan och sedan åkte jag hem. Jag har tittat på tv:n och chillat. Vi hörs imon PössPöss K

 

 

Av Kristin Laxing - 15 oktober 2015 20:58

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 05:30. Jag tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag gjorde frukosten, tagit ner alla svarta källarna, pantade och plockade upp varor. Jag var kvar på jobbet och drack kaffe och sedan åkte jag hem. Jag löp-tränade i 2h det var så super skönt efteråt. Jag duschade, tittar på tv:n och chillar. Vi hörs imon PössPöss K

 

Av Kristin Laxing - 14 oktober 2015 21:53

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 05:30. Jag tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukosten, morron-möte, pantade, gjorde pantade ren, byte säckar i pant källarna, plockade upp varor och stor-möte. Sen åkte jag till fotbolls-träningen, det gick bara bra. Sen åkte jag hem. Jag duschade, tittar på tv:n, bloggar och chillar. Vi hörs imon PössPöss K

 

Av Kristin Laxing - 13 oktober 2015 20:06

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Förlåt den dåliga uppdate har haft mycket på jobbet. Jag vaknade vid 05:30, tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukosten, tagit ner alla blåa källarna, pantade och plockade upp varor. Sen åkte jag hem. Jag har chillat, lyssnat på musik och druckit cappuccino. Nu tittar jag på tv:n och chillar. Vi hörs imon PössPöss K

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards