laxen

Alla inlägg under september 2011

Av Kristin Laxing - 16 september 2011 09:54

Förlåt att jag har inte bloggat :-(

Jag har varit sjuk förran veckan och har inte hunnit bloggat i veckan...

 

Måndagen

Jag var på jobbet gjorde den vanliga sysslingarna och sen åkte jag till Innebandy-träningen det gick bra på träningen.

Sen åkte jag till stan och satt vid datorn och då bli jag bestulde på min stadium väska alla sakerna jag hade tog den personen.

Jag har polisanmält och sen åkte jag hem och gick lagg mig...

 

Tisdagen

Jag var på jobbet gjorde den vanliga sysslingarna och var på café med.

Sen åkte jag till stan och fixade några äranreade innan hockey match Frölunda vs Växjö Fan vad gött att Frölunda vann...

 

Onsdagen

Jag var på skolan gjorde den vanliga ämnerna då bli bestulde min mobil :-(

och sen gjorde jag inte så mkt to det lugnt...

 

Torsdagen

Jag var på jobbet gjorde den vanliga sysslingarna och sen åkte jag göteborgs-hjulet och hälsade på och sen åkte jag hem och pratade med personalen och tittade på babel.

Sen gick och hälsade på Min granne Andreas och gick in till mig tittade på tv och åt rasten av Pizza.

Sen gick jag lagg mig.

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards