laxen

Alla inlägg under april 2010

Av Kristin Laxing - 30 april 2010 21:35

Igår

Jag var hemma från skolan för att hade så jäkla jobbigt huvudvärk som ville iinte försvinna tittade på tv, to det lugnt och villade ......

 

Idag

Jag vaknade vid 06:55 tittade på rivstart, drack kaffe och fixade ordning mig.

Sen åkte jag till lisse åkte en massor karusellen och pratade med mina vänner.

Sen åkte hem till Vidar sitter vid datorn och åt glass mums det var gott med glass....

 

I morgon

Ska jag till lisse åka en massor karusellen, prata med mina vänner som jobbar där och träffa en fotbolls vän som går samma lag som mig.........

Sen på kvällen ska jag, vidar och anna gå ut på träd"gård det ska bli kul........

 

Söndag

Ska jag till lisse åka en massor karusellen och prata med mina vänner som jobbar där..........

 

Ha det gött alla nu i regnet Hejs & Puss

 

Av Kristin Laxing - 28 april 2010 11:59

Lördagen vaknade vid 07:00 började jag städa blev fädig vid 08:00 tittade på nyhetsmorgon, åt fruksot och väntade på min bostöd hon kom vid 10:05. Sen åkte jag till lisse åkte en massor karusellen och pratade med mina vänner som jobbar där. Sen åkte jag hem för att skulle passa filip han ville inte sova hos mig då tittade på körslagen och milleium somnade i soffan så vanligt sen flytta från soffan till sängen.

 
Söndagen vaknade vid 08:00 tittade på nyhetsmorgon och åt jag frukost. Sen åkte jag till lisse åkte en massor karuellen och pratade med mina vännerna som jobbar där. Sen åkte jag hem och pratade filip. tittade på tv och to det bara lugnt.

 

Måndagaen var hemma från jobbet för att har ont i min höger axel då var jag, linda och hennes barn i slottskogen, tittade på djursen där en stund och fikade också. Sen åkte jag hem till henne och lånade datorn sedan gick jag hem och passade filip. To det bara lugnt och tittade på tv.

 

  


  


  


  

Anna

  

Linda

  

Anna igen

  

Emma zzzz

    


 


    


  

Emma

     

Tisdagen var hemma från jobbet åkte och åt frukost i centralen sedan satt vid datorn en timma. Sen åkte jag till härlnda-bibblan och satt där. Sen åkte jag hem till Linda, satt vid datorn och passade Anna och Emma dom är så söta........


Onsdagen vaknade vbd 06:00 tittade på nyhetsmorgon, hoppade in i dunchen och tittade på rivstart. Sen åkte hit till skolan och har historia-lektion. Sen ska jag åka hem, ta det lugnt dricka kaffe och titta på dvd film. Sen ska jag tvätta på kvällen mellan 19-22 och ska titrta på andra avenyn spännade så tusan.....

Ha det gött alla nu Hejs & Puss

Av Kristin Laxing - 23 april 2010 14:06

 

  

 

Jag vaknade vid 08:45 skönt och har sovmorgon :-) åt jag frukost o tittade på nyhetsmorgon, sedan diskade jag lite.
Nu sitter jag här datorn och ta det lugnt.
Sen ska jag fika lite innan jag åker hem och diska resten av disken.
Sen ska jag titta på tv och ta det lugnt resten av kvällen.
I morgon är det premiär för liseberg då ska jag dit, åka en massor karusellen och prata med mina vänner som jobbar där.
Ha det gött alla nu i solvärme Hejs & Puss

 




  

Av Kristin Laxing - 22 april 2010 13:55

Tisdagen
Jag åkte till liseberg och gick in och väntade på familjen-dagen ska började, jag möta upp Vidar i Huvudenré.
Och sedan åkte vi en massor med karuseller och spelade lite med.
Jag vann sjärvisten på Maraboo bli jätte glad..... :-).
Sen åkte jag hem, tittade på Barcelona-Inter fan att barca förlorade.
Sen gick lagg mig vid 22:30 var så trött då....

 

  


  


  
Onsdagen
Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon & Rivstart.
Sen åkte jag till skolan fixa ordning för nalleauten. Sen gick vi ner till teaten för att titta på en invningas och tittade på ungevisning av artistent-prommet och ett till minns inte den programmet heter.
Sen åt vi lunch pannkakor med sylt och glass.
Sen upp sal 26 nalleauten och röda tråden sen vid 14 gick ner till teaten igen för avslutad öppet hus.
Sen åkte jag till liseberg och fixade guldpasset och sen åkte jag hem, villade och somnade typ en timma och halv. Tittade jag på halv åtta hos mig, drömmen om italien, andra avenyn, nyherna och sporten.
Sen gick lagg mig efter det var så trött.

 

  


  


  
Torsdagen
Jag vaknade vid 06:55 tittade på Rivstart, Nyhetsmorgon och åt jag frukost. Sen hoppade in i dunchen och åt jag lunch, pastasalland och fixade ordning mig.
Nu sitter jag här vid datorn och ta det lugnt och vänta på hemkunskapen ska börja.
Sen ska jag hem och passa filip för att Maria ska jobba.
Ha det gött alla nu i solvärme. Hejs & Puss


Av Kristin Laxing - 20 april 2010 16:38

Jag vaknade vid 06:45 tittade på rivstart, åt jag frukostoch och hoppa in i duchen.
Sen gick ner till tuve-bibblan satt vid datorn en timma.

Och sen gick jag hem och åt lunch pastasalland det var gott sedan villade jag en timma och kvart.

 
Sen åkte jag härlanda-bibblan suttit här snart två timma.


Sen ska jag till Liseberg och kolla det är nåt familjen-dagen i dag eller i morgon ska chansa...

.
Om det är inte öppet då ska jag hem titta på tv och ta det lugnt....


I morgon är det Öppet hus i skolan
Ha det gött alla nu Hejs & Puss

Av Kristin Laxing - 19 april 2010 17:50

Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon & rivstart. Sen åkte jag till jobbet gjorde lite så mölijt för att har ont i min axel .

Vid 12:55 åkte jag till läkarn hon sa att hade ont i axel måste villa.
Sen gick jag till tuve-bibblan och nu sitter jag här i h-bibblan och sedan hem titta på tv och ta det lugnt.

 
Ha det gött alla nu i vårväder Hejs & Puss

 

 

 

  

Av Kristin Laxing - 18 april 2010 14:20

Jag vaknade först vid 06:46 somnade om till 08:38 flyttade från sängen till soffan tittade på nyhetsmorgon och drack kaffe.
Efter nyhetsmorgon fixade ordning mig sen åkte jag hit.  H-Bibblan först fikade jag det var gott med fikat och nu sitter jag här vid datorn och ta det lugnt och sen ska jag åka hem titta på tv och ta det lugnt.


I morgon är det jobbet först efter det ska jag träna innebandy och sedan hem titta på tv och ta det lugnt.


Tisdag först ska jag jobbet och sedan liseberg det är Familjen-dagen där jag & Vidar ska dit det ska bli så kul och roligt
Ha det gött alla nu Hejs & Puss Fan vad gött IFK vann mot EIF i dag.............

 

Jag älskar o saknar dig jätte mkt. Du betyder allt för mig. Jag bli alltid glad träffa ocg se dig med. Jag vill vara tsm med igen puss puss <3 <3 <3


Av Kristin Laxing - 17 april 2010 16:26

Fredagen vaknade vid 07:00 gick upp och fixade ordning mig. Sen åkte jag till jobbet gjorde den gamla vanliga sakerna.
Sen lämnade några grejor till pappa sedan åkte jag till stan och fixade min mikfonen för mobilen.
Sen åkte jag hem tittade på talang 2010 och to det lugnt.

 

Lördagen vaknade vid 08:30 tittade på nyhetsmorgon drack kaffe to det lugnt och väntade på Pia hon kom vid 14:30 pratade lite.
Nu sitter jag här vid datorn i stads-bibblan.
Sen ska jag hem och passa Filip för att Maria ska jobba i natt.
Ska titta på Körslaget och millennium i kväll och ta det lugnt. Ha det gött alla nu Hejs & Puss Grattis Marina och hoppas du hade det en bra fördeldag i går kväll

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards