laxen

Alla inlägg under december 2014

Av Kristin Laxing - 31 december 2014 17:48

Tja och Goddagens på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade strax innan klockan 09:00 tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe och chillade hela dagen. Nu ska jag fixa nyårs maten och sen kommer älsklingen. Gott Nytt År 2015 och gott slut på 2014. Vi hörs i mon PössPöss K

 

Av Kristin Laxing - 30 december 2014 22:32

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra men småförkyld. Jag vaknade vid 06:00 tittade på tv:n och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, gjorde panten och plockade upp varor. Jag handlade på vägen hem och sedan åkte jag hem. Jag drack kaffe och chillade en stund. Sen åkte jag till Bergakungen och mötte upp Vidar, Joel och Hedvi. Sen gick vi till biosalongen och tittade på Getlemen den var helt okej. Sen åkte jag hem. Nu ska jag väl sova är trött nu. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 29 december 2014 22:05

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på tv:n och chillade. Sen åkte jag till jobbet, jag har tagit allt plast upp till bryggan, morron-möte, gjorde frukost, tagit ner svarta kärlarna och gjorde panten. Sen åket jag till Hemköp och väntar på älsklingen sluta. Vi gick till bibblan han hjälpa mig att betala två räkningar, sen gick vi till brobergs köpte cigarre, sen åkte jag till Liseberg fixade GULDPASSET och sedan åkte jag till olskroken vi köpte fyrverkerier och sedan åkte jag hem. Jag tittade på tv:n och chillar. Nu tittar jag Viva hate och chillar. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 28 december 2014 22:10

Tja Gokväll och God fortsättning på julen på er! Hur är läget med er?Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00 men somnade om när älsklingen väckte mig. Vi tittade på Nyhetsmorgon, käkade frulle och chillade. Sen började jag att dammsuga golverna och moppande golverna. Sen fixade maten, sen km Anki, Trygve och Joel dom fick sitta i vardagsrummet när vi hade gjord färdig maten, käkade maten och sedan efterrätt chockland och kaffe. Sen åkte jag och älsklingen till Liseberg tittade på IS Showen och kikade runt. Nu sitter jag i sängen, dricker kaffe, bloggar och chillar. Vi hörs i mon PössPöss K

 

Av Kristin Laxing - 22 december 2014 22:55

Tja och Gkväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet, Jag tagit allt plast till bryggan, morron-möte, gjorde frukost, tagit alla svarta kälarna, pantade alla flaskor och burkar och gjorde ren panten. Sen åkte jag till stan och mötte upp älsklingen. Vi gick till brobergs kikade på cigarre och sedan fikade vi. Sen gick vi till Elgiganten och Ö:B och köpte och sedan åkte jag hem. Jag har slagit in julklappar, tittade på tv:n sam tidigt och chillade. Nu sitter jag i sängen, lyssnar på Julradio, tittar på Nyheterna och chillar. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 21 december 2014 21:12

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon, vi åt frukost och chillade. Sen åkte vi till Järntorget, mötte upp Oscar. Vi gick café och fikade. Sen åkte vi till Netto, handlade och sedan hem. Vi bakade pepparkakor, tittade Sverige vs Montenegro fan vad spännande det var men fan vad gott att Sverige brons, tittade vi Liverpool vs Arsenal oavgjort 2-2, käkade mat och chillade. Nu sitter jag i sängen tittar på Julstök med Lasse Kronér, lyssnar på Julradio, dricker kaffe och chillar. Hoppas att alla har haft en trevlig helg och fjärde advent Vi hörs i mon PössPöss K

 

Av Kristin Laxing - 20 december 2014 20:42

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra, ryggen är inte helt bra än. Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe, lyssnade på Julradio och chillade. Sen åkte jag till stan, köpte julklappar och käkade jag på Mc donken. Sen åkte jag hem. Jag chillade och lyssnade på Julradio. Nu är jag hemma hos älsklingen. Vi tittar Den största äventyret och chillar. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 20 december 2014 11:31

Tja och Godmorgon på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra ryggen är bättre inte helt bra än. Jag vaknade vid 09:30 tittade på film och chillade. Sen åkte jag till Hemköp, hämtade älsklingens nyckeln, åkte jag hem till honom det regnade var hos han slutade regnar. Sen åkte jag till Liseberg, Jag och älsklingen gick runt 2 timmar, sen åkte vi till Restaurangen och käkade vi hade mysig och sen åkte vi till bion och tittade på The Hobbit - Femhäraslaget jag varmt rekommenderar den var så bra och spännande tycker jag, den får 5 av 5 av mig. Jag och älsklingen hade det super mysig. Sen åkte jag hem, lyssnade på Julradio. Vi hörs senare PössPöss K

   

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards