laxen

Alla inlägg under maj 2013

Av Kristin Laxing - 20 maj 2013 22:35

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bsra bra. Jag vaknade vid 06:00 och tittade på Nyhetsmorgon. Sen åkte jag till Willys har slängt kartonger, fronta och gjort rent panken. Sen åkte jag hem. Jag har tittat på tv:n och tagit det lugnt. Vi hörs imon PössPöss

 

Av Kristin Laxing - 19 maj 2013 10:05

Förlåt att den dåligaste uppdate :(. Tja och Gomorgon på er! hur är läget med er? Vi vaknade vid 06:45 och fixade i ordning oss och sedan åkte vi först till mc donalds för att handla frulle och sen åkte vi till Stena terminalen och väntade på att gå ombord på Stena Danica :) det ska bli trevlig och kul :). Vi hörs sen PössPöss


 

Av Kristin Laxing - 5 maj 2013 21:13

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmogon, drack kaffe och tog det lugnt. Sen började jag städa lite innan Emelie och Linda km. Efter det satt jag vid datorn lite och sedan åkte jag till Valand och mötte upp Vidar. Vi skulle gått på café innan cirkusen hann inte det. Sen gick vi cirkus skratt det var la sådär. Sen åkte jag hem. Nu sitter jag i sängen tittar på Johan Falk och tar det lugnt. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 4 maj 2013 21:03

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Vi vaknade vid 08:30 vi åt frulle, tittade på Nyhetsmorgon och tog vi det lugnt. Sen åkte vi till Liseberg Vi åkte karuseller, kikade vi på blommor, fortsatt vi åkte karuseller, kikade vi på blommor då gick Vidar till toaletten och då km Hanna var med henne en stund och sedan åkte vi hem till Vidars föräldrar. Vi gjorde tacos och nu tittar vi på Hockey VM Fan vad gott att Sverige leder med 0-1. Jag har haft det en underbar och mysig dag med Vidar. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 4 maj 2013 11:23

Tja och Förmiddag på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Förlåt för att jag inte bloggade i går för att jag var så trött. (IGÅR) Jag vaknade vid 06:00 jag tittade på Nyhetsmorgon och sedan åkte jag till jobbet. Jag plockade upp varor, slängde kartonger, gjorde rent panken och plockade upp läsk. Sen åkte jag hem och hämta en lapp och sedan åkte jag hem till Linda och väntade på att hon km hem från torget. Sen åkte jag till Liseberg var där en stund och sedan åkte jag till Vidar vi skulle titta på Hockey VM jag var så trött sömnade i soffan. Vi hörs sen PössPöss

Av Kristin Laxing - 2 maj 2013 09:26

Tja och Gomorgon på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00 jag drack kaffe och tittar på Nyhetsmorgon. Snart ska jag fixa mig och sedan åka till jobbet skönt med sovmorgon :). Vi hörs sen PössPöss

Av Kristin Laxing - 1 maj 2013 15:58

Fan vad gott att IFK tog en plats på Friends Arena :). Nu väntar jag att Vidde ska bli klar för att åka till Liseberg :). Vi hörs sen PössPöss

Av Kristin Laxing - 1 maj 2013 11:30

Tja och goförmiddag på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:30 jag tittar på Nyhetsmorgon och tar det lugnt. Sen ska jag fixa mig och sedan åka till Vidar. Vi ska titta på Öster vs IFK Göteborg i cup semifinal och sedan ska jag till Liseberg. Ha en underbar 1 maj. Vi hörs sen PössPöss

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards