laxen

Alla inlägg under juli 2013

Av Kristin Laxing - 31 juli 2013 11:53

Bilder från Gothia

Av Kristin Laxing - 31 juli 2013 11:50

Förlåt för att dåligt uppdate :(. Tja och förmiddag på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag har spelat med Gothia Cup och blev silver medaljörer jag stort över tjejerna och tränarna och tack underbara vecka. Andra har jag varit på Liseberg och tagit det lugnt. Vi hörs sen PössPöss

Av Kristin Laxing - 7 juli 2013 22:09

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe och tog det lugnt. Sen tog jag en löp-runda det gick bara bra. Sen duschade, käkade lunch och var så trött somnade efter maten. Sen har jag chillat, käkade middag och gick till torget för att hämta mina gåvor på ICA. Sen har jag bara tittat på tv:n och chillat. Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 6 juli 2013 22:47

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe och tog det lugnt. Sen började jag att städa. Sen tog jag en löp-runda det gick bara bra. Sen duschade och käkade mat. Sen har jag tittat på tv:n och tagit det lugnt. Nu tittar jag på Lassie på äventyr och ligger i sängen. Vi hörs i mon PössPöss // Kristin

Av Kristin Laxing - 5 juli 2013 23:40

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Förlåt att dåligt uppdate ? har jobbat en massor. Jag vaknade vid 06:00 och tittade på CPN. Sen åkte jag till jobbet, har plockat tillbaka varor, gjort frukost, plockat upp varor och panten. Sen åkte till Hemköp och hälsade på Vidar. Sen hämtade min mobil och sedan åkte jag hem. Jag har tittat på tv:n och tagit det lugnt. Vi hörs imon PössPöss

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards