laxen

Alla inlägg under februari 2013

Av Kristin Laxing - 16 februari 2013 15:28

Tja och Eftermiddag på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Förlåt för att jag inte bloggade i går jag var så trött efter gymmet. Fredag Jag vaknade vid 06:00 och fixat mig. Sen åkte jag till Willy´s. Jag har plockat upp varor hela dagen och luft kundkorgar. Sen åkte jag till Hemköp och hälsa på Vidar. Vi gick till gymmet och tränade det gick bara bra. Sen åkte vi hem till han och hade Fredagsmys tittade på Postkodmiljonären och Gladiatorerna. Sen somnade vi var så trötta efter jobbet och gymmet. Vi hörs sen PössPöss

Av Kristin Laxing - 14 februari 2013 19:50

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Förlåt för att den dåligt uppdate för min IPHONE har blivit snott :(. Jag vaknade vid 06:00 och fixat mig. Sen åkte jag till Willy´s. Jag har plockat upp varor och luft kundkorgar. Sen åkte jag till tandläkarn det gick bara bra hade inga hål. Sen handlade och sedan hem. Jag har suttit vid datorn, tv:n och tagit det lugnt. Nu tittar jag på Sveriges roligaste klipp. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 7 februari 2013 20:03

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 och fixat mig. Sen åkte jag till Willy's. Jag har plockat upp varor hela dagen. Sen åkte jag till ICA Maxi och handlade. Nu tittar jag på Sverige roligaste klipp och sedan kmr Carolina Klüft. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 6 februari 2013 20:48

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 07:00 tittade på Nyhetsmorgon, åt frulle, drack kaffe och tog det lugnt. Jessica ringde sa att hon är sjuk och gick upp till basen sa det till Gunilla och Andrew. Sen fixat mig och sedan åkte jag till Willy's. Jag har plockat fram varor, slängt kartonger, luft kundkorgar och packat upp varor. Sen gick jag in till basen var där 1 timma och pratade. Sen gick jag ner till mig gjorde käk, åt apelsin, nu tittar jag på Sverige vs Argentina och dricker kaffe. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 5 februari 2013 19:48

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Förlåt att jag inte bloggade i går var så sjukt trött. Måndag Jag vaknade vid 06:00 och fixat mig. Sen åkte till Willy's. Jag har plockat fram varor, slängt kartonger och luft kundkorgar. Sen åkte jag till gymmet och tränade det gick bara bra. Sen åkte jag hem gjorde käk, drack kaffe, åt apelsin, tittade på Familjen Annorlunda, Ullared och tog det lugnt. Tisdag Jag vaknade vid 06:00 och fixat mig. Sen åkte jag till Willy's. Jag har plockat fram varor, slängt kartonger och luft kundkorgar. Sen åkte jag till Hemköp och hälsade på Vidar och gick jag till gymmet och tränade det gick bara bra. Sen åkte jag hem gjorde käk, åt apelsin, drack kaffe och nu tittar jag på Farmen, sen kmr Bygglov och sedan House. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 3 februari 2013 20:05

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Vi vaknade vid 06:30 och åt fulle. Sen sjusar Vidars pappa oss till Kviberg och sedan åkte vi till Vänersborg och spelade fotboll men vi förlorade alla matcherna och km 7 och vi hade kul ändå. Sen åkte vi tillbaka till Göteborg. Vi väntade på Vidars pappa och sedan hem till Vidar. Vi tittade på Postkodmiljonären, Mello och vi tog det bara lugnt. Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon, drack oboy och tog det lugnt. Sen började jag att dammsuga golverna, moppade golverna, gjorde ren på toa, gick till tvättstuga, tvätta kläder och diskade. Sen åkte jag hem till Vidars lägenhet den är väldigt fin, hjälpte att diskade och sedan gick vi hem till hans föräldrar och tittade på Bandy VM och hjälpte packa oxå. Nu ska jag titta på Holstein Gottorp, Kontoret och Johan Falk. Vi hörs imon PössPöss Förlåt för att jag inte bloggade i går var så sten trött när jag km hem från Vidar. Ps här bjuder jag på en bild från i går

Av Kristin Laxing - 1 februari 2013 21:49

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 och fixat mig. Sen åkte jag till Willy's. Jag har plockat fram varor, slängt kartonger och luft kundkorgar. Sen gick Jag och Vidar till gymet och tränade det gick bara bra. Sen åkte jag hem och byte tränings-kläder och sedan åkte jag till hem till Vidar. Vi käkade mat, tittade på Gladiatorerna, nu tittar jag Farmen och tar det lugnt. Vi hörs imon PössPöss

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards