laxen

Alla inlägg under januari 2015

Av Kristin Laxing - 22 januari 2015 21:38

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra och förlåt att jag har inte uppdate bloggen har haft så sjukt mkt på jobbet. Jag vaknade vid 06:00, tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp tlll bryggan, gjorde frukosten, tagit ner svarta kärlarna och blockat upp varor. Sen åkte jag hem. Jag har tittat på Johan Falk och chillat. Just nu ligger jag i sängen tittar jag på tv:n och chillar. Nu ska jag fortsätta på Johan Falk och chillar. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 8 januari 2015 21:58

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 Jag tittade på Facebook och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp bryggan, gjorde frukosten, tagit ner svarta kälarna, gjorde panten och plockade upp varor. Sen åkte jag hem. Jag tittade på en film och chillade. Nu tittar jag på Djurskyddarna och chillar. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 8 januari 2015 09:00

 

Jag älskar diiig så sjukt mkt älskling. Vi ska kämpa tillsammans. Vi ska vara lyckliga tillsammans. Dina ögon är så vacker. Du och Jag för alltid älskling. Jag älskar diiig så sjukt älskling. Du är min lovepower och strogest älskling. Jag älskar dig mest över allt annat på denna jord älskling..

Av Kristin Laxing - 7 januari 2015 22:31

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 Jag kikade på Facebook och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukosten och gjorde panten hela dagen. Sen åkte jag hem. Jag tittade på en film, tittade på tv:n och chillade. Alldeles strax sova är trött natti natti. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 7 januari 2015 21:44

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 09:35, älsklingen ringde mig. Jag tittade på Nyhetsmorgon, käkade frulle, chillade och fixade jag mig. Sen åkte jag och älsklingen till Bäckebol center tanka på mitt månads kort, kikade vi runt på Media mark, Stadium Outlet, El giganten och IKEA, käkade vi först, kikade vi och jag köpte några saker och sedan hem. Nu tittar jag på Bygglov, dricker kaffe och chillar. Vi hörs i mon PössPöss K

 

Av Kristin Laxing - 5 januari 2015 21:28

Tja och Gokväll på er! Älsklingen ringde 09:30 o väckte mig. Jag tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe och chillade. Sen åkte jag till Hemköp och nyckeln till älsklingen och lunchade vi tillsammans. Sen åkte jag hem. Jag tittat på film, handboll och chillat. Nu tittar jag på Tsunami Överlevarna- det tionde året dokumentär och chillar. Vi hörs i mon PössPöss K

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards