laxen

Alla inlägg under juli 2015

Av Kristin Laxing - 31 juli 2015 23:13

Tja och Gokväll på er! Hur är läget, s med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00, snoozade till 10:00. Jag drack kaffe, tittade på Johan Falk och chillade. Sen gick jag upp till basen och pratade med Marivic efter det gick jag ner till mig. Jag chillade innan tvättis. Sen gick jag till tvättis och sedan fixade jag mig. Sen åkte jag till Hemköp och hälsa älsklingen en stund, vi pratade o sånt. Sen åkte jag hem och gick till tvättis, sen gick jag till basen och pratade med dom. Sen har jag chillade och lyssnat på musik. Morron blir det Ullared med min syrran Linda och hennes vän Anne-Mari det ska bli kul. Vi hörs imon PössPöss K

 

Av Kristin Laxing - 29 juli 2015 22:09

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00. Jag tittade på Johan Falk, drack kaffe och chillade. Sen fixade jag mig. Sen åkte jag till min syster Linda för att hjälpa henne att köpa en mobil till Anna sedan åkte jag först till Elgiganten i Nordstan Samsung Galaxy 5A mini den var slut i alla Elgiganten, sen åkte jag till Elgiganten i Backa Plan det blev en Samsung Galaxy A4 mini till Anna. Sen åkte jag hem till dom o lämnade den och sedan åkte jag hem. Jag pratade med Marivic o Elisabeth om Ullared o Stockholm. Sen har jag fortsätt tittat på Johan Falk och chillat. Nu bloggar, dricker kaffe och chillar. Vi hörs imon PössPöss K

 

Av Kristin Laxing - 22 juli 2015 23:04

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 09:00. Jag tittade på Johan Falk - Den tredje vågen, drack kaffe och chillade. Sen packade och fixade jag mig. Och sedan åkte jag till älsklingen, chillade en stund och sedan började jag att diskat. Sen åkte till Burger King för att käka. Nu sitter jag vid datorn, bloggar, lyssnar på musik och chillar. Mon bär det av till Skara sommarland med systrarna och barnen det ska bli kul och trevlig. Vi hörs imon PössPöss K

 

 

Av Kristin Laxing - 2 juli 2015 23:26

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag vaknade vid 06:00. Jag tittade tv:n och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, tagir net blåa källarna och plocka upp varor. Sen åkte jag till stan gjorde en ärende och kikade lite på H:M. Sen åkte jag hem. Jag har suttit vid datorn, lyssna på musik och chillat. Skönt med fredag morron. Vi hörs imon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 1 juli 2015 22:55

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00. Jag och älsklingen myste lite innan jag åkte till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, pantade flaskor/burkar, gjorde panten och plockade upp varor. Sen åkte jag till Heden kikade runt lite, kikade på handboll, chillade och njöt i värme. Sen gick jag från Heden till Hjalmar Brantingsplatsen/Backa Plan och sedan tog jag bussen rasten hem. Jag chillade när jag km hem, sen km Marvic. Vi hade KP möte. Sen har jag tittat på datorn och chillat. Snart ska jag sova. Vi hörs imon PössPöss K

 

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards