laxen

Alla inlägg under maj 2016

Av Kristin Laxing - 3 maj 2016 20:36

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 05:30. Jag duschade, fixade, tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukosten, morron-möte, tagit ner alla blåa källarna, pantade flaska/burka och plockade upp varor. Sen åkte jag hem. Jag käkade mellis, tittade på En man som heter Ove och chillade. Sen gick jag till basen boende fika vi käkade korv med bröd det var gott. Sen fortsätta jag tittade på filmen. Nu tittar jag på Äntligen hemma och chillar. Ny dag imorgon med nya tag. Vi hörs imorgon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 2 maj 2016 22:38

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Förlåt att den dåliga uppdatering har haft en massa jobb. Jag vaknade vid 05:30. Jag duschade, fixade, tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag gjorde frukosten, tagit allt plast upp till bryggan, gjorde panten, pantade flaska/burka och plockade upp varor. Sen åkte jag till Willys i Torslanda hälsade på och handlade. Sen åkte jag hem. Jag tittade på Gefle vs IFK Göteborg första halvlek då var inte blåvitt bra, byten jag över till 4:an till Humorgalan och sedan tittade jag på Biggest loser och chillade. Nu tittar jag på Nyheterna. Ny dag imorgon med nya tag. Vi hörs imorgon PössPöss K

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards