laxen

Alla inlägg under september 2015

Av Kristin Laxing - 7 september 2015 20:38

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 05:30, duschade, tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp bryggan, gjorde frulle, tagit svarta källarna, pantade, gjorde panten och plockade upp varor. Sen gick jag till gymmet och tränade i 2 timmar det gick bara bra. Sen åkte jag torget och köpte sallad och sedan hem. Jag duschade, käkade sallad, tittade på Spring och chillade. Nu tittar jag på IDOL och chillar. Vi hörs imon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 6 september 2015 20:46

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00, tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe och chillade. Sen gick jag till tvättstuga, tvättis och sedan började jag att städis, sen km Marivic hon gjorde vardagsrummet, det gick bara bra med städis och tvättis. Sen åkte jag till torget skulle köpa en bingolott då var den stäng. Köpte kebabrulle och sedan hem igen. Käkade kebabrulle, tittade på Karate Kid och chillade. Morron bli det jobb och gym. Ny veckan med nya tag. Vi hörs imon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 1 september 2015 21:34

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 05:30 var as trött orkade inte duscha, tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag jobbet. Det var inventering då öppnade Willys klockan 11:00 idag. Jag gjorde pantade, tvättade den, tagit ner alla blåa källarna och plockade upp varor. Sen var jag kvar på jobbet med Jimmy och Daniel dom är så busig mot mig. Sen åkte jag hem. Tittade på spring och chillade en stund. Sen gick jag upp till bas lägenheten dom hade boende fika med mackor och kaffe. Vi pratade och hade trevlig stund med personalen. Sen gick jag ner till mig. Jag har tittat på spring och chillat. I morron blir det jobb o fotbolls-träning. Vi hörs imon PössPöss K

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards