laxen

Alla inlägg under mars 2015

Av Kristin Laxing - 31 mars 2015 20:55

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00. Jag tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, tagit ner blåa kälarna och pantade flaskor och burkar och hjälpte Suss. Sen käkade mellis. Sen åkte jag hem. Nu tittar jag på Växjö vs Frölunda hoppas att Frölunda i kväll. Det är otroligt spännande. Sen kommer Biggest Luser hemmapriset final och sedan ska jag sova. Vi hörs imon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 30 mars 2015 21:58

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade 05:40 av världens huvudvärk somna jag om till 06:00, ringde älsklingen och sa att jag hade världens huvudvärk och sedan ringde jag till Suss. Sen somnar jag om till älsklingen ringde till mig klockan 09:20 då var döds trött. Jag somnade om till 11:30. Jag har tittat på Beck, chillat hela dagen och vilat mig. Nu tittar jag på Jordskott och sedan ska jag sova. Vi hörs imon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 29 mars 2015 22:51

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Vi vaknade vid 08:00 kikade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag hem, käkade frulle innan städningen. Sen började jag att städade och tvättis. Sen lagade jag falukorv och potatis och sedan fixade jag mig. Sen åkte jag till Scandinvium och väntade på älsklingen. Sen gick vi in och tittade på Frölunda vs Växjö fan vad gott 4-1 till Frölunda :). Nu tittar jag på fotboll. Vi hörs i morgon PössPöss K

 


 

Av Kristin Laxing - 23 mars 2015 21:09

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet, jag har tagit allt plast till bryggan, gjorde frukost, morron-möte, fortsätt med frukost, tagit ner svarta-kälarna, pantade flaskor, burkar och gjorde panten. Sen käkade jag mållis och chillade. Sen åkte jag hem, lämnade sakerna, sen åkte ner till torget köpte sallad och sedan hem. Jag har tittat på film, reprisen på smartare än en famteklassare och chillat. Nu tittar jag på SVT1 inväntar Jordskott ska börja och chillar. Morron ska jag, älsklingen och hans pappa titta på Frölunda vs Luleå hoppas på Frölunda vinst. Vi hörs imon PössPöss K

 

Av Kristin Laxing - 19 mars 2015 21:13

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Förlåt att dåligt uppdate :(. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, frukosten, tagit ner svarta kälerna och plockat upp varor. Sen käkade jag mellis och tjötade med Jimmy och Daniel :), handlade jag på vägen hem och sedan åkte jag hem. Jag byte om till träning-kläder och sedan gick jag och löp-tränade det gick bara bra. Sen åkte jag till torget och köpte räk-sallad. Nu tittar jag på Familjen annorlunda, bloggar och chillar. Vi hörs imon PössPöss K

 

 

 

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards