laxen

Alla inlägg under maj 2014

Av Kristin Laxing - 27 maj 2014 22:33

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet. Jag tog allt plats upp till bryggan, gjorde frukost och plockat upp varor. Sen åkte jag hem. Jag har tittat på tv:n och tagit det lugnt. Jag vill säga grattis till pappa Dino och farmor Amira :). Tack för kaka farmor Amira :). Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 26 maj 2014 22:36

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plats upp till bryggan, morron-möte, gjorde frukost, pankade burkar och flaskor, tagit ner den svarta kärna och tvättat kundkorgar. Sen åkte jag hem. Jag har tittat på tv:n och tagit det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss K natti

Av Kristin Laxing - 25 maj 2014 23:13

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Vi vaknade vid 06:30, fixade pastasallad och åt frulle. Sen åkte vi till Åbyvallen. Vi bytte om till matchställ och sedan började vi första matchen spelade vi 0-0, efter matchen älsklings lag match o tittade lite och sedan gick jag tillbaka våra plan. Andra matchen blev det 2-2 och efter matchen käkade jag pastasallad o tittade på älsklingens lag och den sista matchen blev vinst med 2-1 till oss :). Då var vi i final och då förlust med 4-2 mot E-laget. Sen åkte till stan o käkade, sedan åkte röstade och sen hem. Jag har tittat på hockey och tagit det lugnt. Grattis till Sverige till bronset o grattis Ryssland till guldet. Jag har haft en under bar helg med älsklingen. Nu ska jag sova natti. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 24 maj 2014 22:05

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Gick till tvättstuga, dammsög, moppade golverna, gjorde rent på toa och diskade jag. Jag tittade på Sverige vs Ryssland, drack kaffe och tog det lugnt. Sen åkte jag till Redbergsplatsen och väntande på älsklingen. Sen åkte vi hem till hans föräldrar, gick till coop och köpte sallad. Sen gjorde pastasallad, käkade vi hamburgare, korv med bröd och potatissallad det var gott. Nu tittar vi på Real vs ATL fan vad gott ATL leder mot Real med 0-1 :). Morron är det Västcupen i Mölndal. Vi hörs i mon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 20 maj 2014 22:28

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, gjorde panken och gjorde rent i pressen. Sen åkte jag hem och väntade på Marvic. Sen åkte vi ner till torget och handlade och sedan åkte vi hem. Jag tog det lugnt en stund. Sen var det boendefika och planera vi sommar arkiveter det var mkt trevlig. Sen har jag tittat på tv:n och tagit det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss natti natti

Av Kristin Laxing - 19 maj 2014 22:46

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet. Jag gjorde tagit allt plats till bryggan, morron-möte, gjorde frukost, gjorde rent pressen, tagit in den svart kärna och pankade. Sen åkte jag hem. Jag tittat på tv:n och tagit det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss natti natti

Av Kristin Laxing - 19 maj 2014 17:51

I går Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe, tog det lugnt och fixade jag mig. Sen gick jag till Linda, gick till torget för att köpa present kort till Filip och sedan gick hem till Linda o väntade på att åka till Maria. Sen åkte vi till Maria vi pratade, fikade och hade det trevlig. Sen åkte vi hem. Jag har liggat i sängen o tittat på smartare än en 5:te klassare. Vi hörs i mon PössPöss K natti natti

Av Kristin Laxing - 13 maj 2014 23:17

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Måndag Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet. Pankade flaskor och burkar, morron-möte, gjorde frukosten, gjorde panken, tagit allt plast upp till bryggan och gjorde pressen. Sen åkte jag hem. Jag tittade på mästarnas mästare och käkade mat. Sen åkte jag till Slottskogen och mötte upp mina underbara kollegorna. Jag värme upp lite och sedan började loppet det gick bara bra men var tungt i slutet. Sen efter loppet pratade och chillade. Sen åkte jag hem och tittade på reprisen på Biggest loser. Tisdag Jag vaknade vid 06:00 var så trött, mör i kroppen och huvudvärk. Tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet. Jag fixade lite i panken, gjorde frukost, plockade upp varor, tagit in blåa kärna och plockade upp varor. Sen åkte jag hem. Jag har tittat på tv:n och tagit det lugnt. Nu ska jag sova Gonatt o Sovgott. Vi hörs i mon PössPöss K

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards