laxen

Alla inlägg under april 2012

Av Kristin Laxing - 22 april 2012 19:16

Hur är läget med er?

Jag mår bara bra.


Fredag

Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nthetsmorgon och tog det bara lugnt.

Sen åkte jag till jobbet, drack kaffe, läste och tog det bara lugnt.

Sen började jag att dammsuga och moppade golvet i omklädsrummet, dukade jag och sedan gick jag och mariette till raffes och köpte pizzor till lunch.

Satt vid datorn och tog det bara lugnt.

Sen åkte jag till korsvägen, väntade på Vidar och sedan åkte vi till ICA Maxi och handlade och sen åkte vi hem till mig och hade fredagsmys och vi tog det bara lugnt.

 

Lördag

Vi vaknade vid 09:15 vi gjorde frulle och fixade i ordning oss.

Sen åkte vi till Åby Travet och tittade på Olympiatravetsfinalen det var jätte kul och tittade på hästar.

Sen åkte vi hem till Vidar, vi gjorde hambugare, ris och chicken nugget och sedan tittade vi på el clasico fan att Barca förlorade :(.

Sen åkte jag hem till mig och tittade på kvällen är din.

 

IDAG

Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe och tog det bara lugnt.

Sen började jag dammsuga, moppade golvet, gjorde toa, diskade och bäddade sängen och sedan tvättade kläder.

Sen tittade på tv/datorn och tog det bara lugnt, duschade och sedan åkte till torget och hämtade BK Häcken vs IFK Göteborg biljett och sedan hem. Jag ar tagit det lugnt. Ha det gött alla nu Hejs och Puss PussPuss

Av Kristin Laxing - 19 april 2012 17:13

Hur är läget med er?

Jag mår bara bra men förlåt att jag inte bloggade för att jag var så himla trött.

 

Onsdag

Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och to det bara lugnt.

Sen gick jag till jobbet, drack kaffe och to det lugnt.

Sen gick jag och gjorde åv och to det lugnt.

Sen åkte vi till IKEA köpte saker till cafét och jag köpte en termos och två matlådor efter handlingen fick vi fika.

Sen fick jag sluta för dagen.

Då åkte jag hem och gjorde markaroner och chicken nugget och sedan byte jag om.

Sen åkte jag till stan försöker fixa sladden det gick inte och sedan hälsade på Vidar i hemköp.

Sen åkte jag till fotbolls-träningen det gick bara bra.

Sen åkte jag hem, duschade, åt makaroner och chicken nugget och to det lugnt.

 

Torsdag

Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och to det lugnt.

Sen åkte jag till jobbet, drack kaffe, läste i min bok, satt vid datorn och to det lugnt.

Sen gick vi till Gunnetorpskolan och tömade åv.

Sen läste jag i min bok, satt vid datorn och to det lugnt.

Sen åkte jag till stan köpte en ny IPHONE sladd till min IPHONE och hälsade på Anton och sedan åkte jag hem.

Nu sitter jag i soffan lyssna på musik och tar det lugnt.

Ha det gött alla nu

Av Kristin Laxing - 17 april 2012 20:50

Hur är läget med er?

Jag mår bara bra.

Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon, duschade, satt vid datorn och to det lugnt.

Sen gick jag till jobbet, drack kaffe, läste metro och läste min bok.

Sen gick jag och handlade till cafét och sedan dukade fram till gubberna.

Sen satt vid datorn och to det lugnt.

Efter lunchen ståde jag i cafét och sedan fixade i ordning cafét och sedan fikade vi.

Sen fick vi sluta för dagen.

Jag åkte in till stan och hälsade på Vidar i hemköp väntade på han slutade för dagen.

Då gick vi och tippade hästar och sedan åkte jag hem till mig och vidar åkte hem till sig.

När jag km hem läste jag Grunden Bois tidningen och nu sitter jag i soffan tittar på hockey, fotbol och datorn.

Jag längtar till 24 och 28 april då är det familjen-dagen på Liseberg och 28 är det premiär för Liseberg öppna det ska bli najs och träffa alla i gen <3 sjukt taggad!!

Jag längtar till fredag Vidar ska slagga hos mig och vi ska ha fredagsmys :)!! Gott 1-1 nu men hoppas på Brynäs SM-GULD i kväll.

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 16 april 2012 22:15

Hur är läget med er?

Jag mår bara bra.

Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon, duschade och to det lugnt.

Sen gick jag till jobbet, drack kaffe, läste metro och läste min bok.

Sen gick jag och handlade till cafét.

Sen lämnade jag mackor, kaffe och te till förvaltningen och sedan gjorde åv.

Sen satt jag vid datorn.

Sen fixade i ordning och satt jag vid datorn och sedan lämnade jag frukt och kaffe till förvaltningen och satt jag vid datorn.

Sen gick och träffade min syster Linda i norumshöjd lekplatsen var där en stund och sedan gick jag hem.

När jag km hem har jag suttit vid datorn/tv och tagit det bara lugnt.

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 15 april 2012 19:53

Förlåt att jag har inte bloggat det sistaste veckorna förra veckan orkade inte blogga och inte haft någon tid med :(.

Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon, ringde och väkte Vidar och tog det bara lugnt hela förmiddagen och fixade i ordning mig.

Sen åkte jag till stan och var med Vidar.

Vi gick letade efter en bra café vi hittade inte någon bra café.

Men först gick vi till Sibylla åt hamburgare och sedan åkte vi till Rosa pantern åt kladdkaka och drack espresso.

Sen åkte jag hem och Vidar gick till Ullevi tittar på IFK Göteborg vs Örebro fan vilken skit match 2-2 :(.

Längtar jag bara att Liseberg ska öppna :).

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards