laxen

Alla inlägg under juni 2013

Av Kristin Laxing - 22 juni 2013 00:44

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 09:00 tittade på Nyhetsmorgon och åt frulle. Sen gick jag och Vidar lirade fotboll en stund. Sen fixade oss. Sen åkte vi till Hällviksstrand och firade midsommar med Vidars kusin Kamilla och föräldrar Tom och Karin. Vi fick välkommen macka och cider och sedan gick vi till lekplatsen för att firade var där vi dansade midsommarstången och sedan var det lottdraning tyvärr vann vi inget :( det började det ös regnar när det var nästa slut. Sen väntade vi på maten. Gud vad gott med en god mat och efterrätt och tog vi det lugnt. Sen åkte vi till hit. Vi åt kväll macka, drack jag te och spelade kort. Tack för en underbar midsommar natti gott folk. Vi hörs i mon PössPöss


 

Av Kristin Laxing - 19 juni 2013 20:54

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 och tittade på Nyhetsmorgon. Sen åkte jag till Willys. Jag har plockat tillbaka varor, gjort frulle, gjort panten, torkat julice och gjort ren pressen. Sen åkte jag hem tog det lugnt en stund. Sen tog jag en löp runda. Jag tittade på fotboll och nu tittar jag på klockan är åttan hos stjärna och tar det lugnt. I morgon åker jag till Vidars sommarstuga och fira midsommar där uppe. Vi hörs imon PössPöss.

Av Kristin Laxing - 16 juni 2013 22:19

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Förlåt att jag inte bloggade i går var så trött efter cupen. Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon och drack kaffe. Sen sprang och fixade mig. Sen åkte jag och Marivic åkte till gymet och fixade gymkort till mig ?. Sen åkte jag hem och tog det lugnt en stund och sedan gick jag till torget och väntade på Linda, Anna och Emma jag fick en rosa stal ?. Sen gick dom handlade och gick jag hem och började städa. Nu har jag städat färdig. Nu ligger jag i sängen tittar på Wallander tjuven och tar det lugnt. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 14 juni 2013 21:51

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra och förlåt att jag har inte bloggat varit trött efter jobbet. Jag vaknade vid 06:00 duschade och tittade på Nyhetsmorgon. Sen åkte jag till jobbet. Jag har plockat tillbaka varor, gjort rent panten och m:m. Sen åkte jag hem tog det lugnt och tog det lugnt. Sen åkte jag till tandläkarn det gick bara bra hade inga hål ?. Sen åkte jag hem till Linda hjälpte med Wordfued och Instagram. Sen åkte jag hem till Vidars föräldrars hus. Vi käkade mat, nu tittar vi på tv:n och tar det lugnt. Imon ska vi åka till Varekil för att spela fotboll. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 10 juni 2013 22:22

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 och tittade på Nyhetsmorgon. Sen åkte jag till Willys. Jag har plockat tillbaka varor, morgon möte och panten. Sen åkte jag hem en stund och sedan gick jag till frisören. Sen gick jag hem. Jag har tittat på tv:n, druckit kaffe och tagit det lugnt. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 9 juni 2013 21:46

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 09:00 jag tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe, tog det lugnt och fixade mig. Sen åkte jag till Lisse och väntade på Vidar så länge åkte jag balder och juke och sedan km Vidar. Vi spelade i spelhuset och åkte vi med. Tack för en underbar och trevlig dag med dig sötnosen ? Nu är jag hemma tittar på Wallander, dricker kaffe och tar det lugnt. Morron ska jag klippa mig och färga håret med det ska bli så skönt. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 6 juni 2013 22:26

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 09:45 av Vidar ringde och väckte mig och fixa mig. Sen åkte jag hem till Vidars föräldrar dom fick skjutsa oss till Marstrand. Vi åkte till Marstrand och hann när Riddarspel började den var buu och sedan gick vi på visning över Carlstens fästning den var okej. Sen käkade vi och sedan gick vi runt bara. Sen åkte vi hem till götet igen. När jag km hem tittade jag på Nationaldagen på tv. Nu ligger jag i sängen ska strax sova. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 5 juni 2013 22:19

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er! Jag mår bra men är fortfarande förkyld ?. Jag vaknade vid 06:00 av huvudvärk och tittade på Nyhetsmorgon. Sen åkte jag till Willys. Jag har plockat tillbaka varor, gjort rent pressen och panken. Jag skulle träna fotboll efter som att är fortfarande förkyld ?. Jag åkte hem tittat på tv och tagit det lugnt. Vi hörs imon PössPöss

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards