laxen

Alla inlägg under augusti 2010

Av Kristin Laxing - 26 augusti 2010 17:52

Jag vaknade vid 09:00 tittade på tv, drack kaffe och to det lugnt.

Sen åkte jag till åt jag piroger med salland det var jätte gott sedan drack kaffe och åt jag chockboll det var gott.

To det lugnt tills hemkunskap ska börja vi pratade om frukost-priset och sedan var det rast och fikade vi.

Sen började vi igen. Snart ska jag åka hem och laga mat och sedan ta det lugnt och titta på tv.

 

Ha det gött alla nu Hejs & Puss

Av Kristin Laxing - 25 augusti 2010 15:46

Fredagen Jag vaknade vid 09:00 tittade på tv och drack kaffe.

Sen åkte jag till bibblan satt vid datorn och sedan åkte jag till vidar.

Vi hyrde filmen och sedan tittade på flickan och sedan gick lagg mig.

Lördagen

Jag vaknade vid 08:00 åt frukost.

Sen åkte jag till Kviberg byte om till tränings-kläder och sedan gick upp pratade lite om dagen.

Sen gick ner till planen och tränade det gick bra.

Sen var det lunch ocj sedan var det träning igen.

Sen fixade ordning oss och sedan åkte vi till lisse åkte en massor karusellen och åt vi på bk med.

Sen åkte jag hem till Vidar och gick lagg mig.

Söndagen Jag vaknade vid 08:00 åt frukost och sedan åkte jag till Kviberg byte om till tränings-träning och sedan gick ner till planen och tränade lite och sedan var det tränings-match mot e-laget vi förlorade med 3-1.

Och sedan dunchade vi och sedan var det lunch.

Sen åkte jag till lisse åkte en massor karsusellen och pratade med mina vänner som jobba där.

Måndagen Jag vaknade vid 10:35 tittade på tv, drack kaffe och tittade på tv.

Sen åkte jag till Vidar och hälsade på.

Och sedan åkte jag till göteborgs-hjulet och hälsade på.

Och sedan åkte jag hem tittade på fångarna på fortet och time out och sen gick lagg mig.

Tisdagen Jag vaknade vid 10:00 tittade på tv, drack kaffe. och sen gick ner och frågade när jag ska börja på cafét och sedan åkte jag härlnda-bibblan och satt vid datorn.

Sen åkte jag till träningen.

Sen åkte jag hem tittade på rena rama rolf, fångarna på fortet och time out.

I dag

Jag vaknade vid 06:00 tittade på tv och sedan duchade jag.

Sen åkte jag till skolan började med barnkunskap, rast och sedan infomation för valet.

Sen var det lunch åt jag pastaslland det var gott. Sen var det historia, rast och sedan historia.

Och sedan fick vi sluta 15 min tidarna för vi var så trötta.

Nu sitter jag här vid datorn i härlanda-bibblan.

Sen ska jag hem ta det lugnt, titta på tv och passa filip i kväll.

 

Ha det gött alla nu Hejs & Puss. Ps bilden är på glenn han var på våra träning i går

 

 

  

Av Kristin Laxing - 19 augusti 2010 18:25

Jag vaknade vid 09:00 tittade på nyhetsmorgon och drack kaffe.

Sen gick jag ner till bibblan och satt vid datorn to det lugnt.

Sen åkte jag till THESTUDIO jag väntade på att bli sminka tog 20 min och sedan fick jag vänta på att fota mig jobbigt och vänta så länge sen kom han.

Då byte jag om och började fota mig.

Och sedan fick jag vänta på att titta på fotorna tyvärr köpte jag inga för att det kostade pengar.

Sen åkte jag hit.

Nu sitter jag vid datorn och ta det lugnt.

När jag kmr hem ska jag titta på tv och ta det lugnt är trött nu Ha det gött alla nu Hejs & Puss

 

Ps På lördag kmr Ronneby tjejerna på besök då ska vi träna och gå på lisse tsm med dom och på Söndag är det träning och sedan tränings match mot killarna det ska bli jätte kul och träffa tjejerna igen och bilderna från helgen kmr på måndag

 


  

Jag tittade på the ark i går kväll dom var sjukt bra tycker jag....

  

Av Kristin Laxing - 17 augusti 2010 15:25

Jag vaknade av linda kmr och besöker mig städade mitt rum och hallen.

Sen åkte jag till pizzeria och åt lunch och sedan hit sitter vid datorn och ta det lugnt. Sen ska jag åka till träningen.

När jag kmr hem ska jag titta på tv och ta det lugnt efter träningen....

 

I morron börja jag i skolan igen.

 

Ha det gött alla nu Hejs & Puss

 

 

  

Majsan Jag saknar dig jätte jätte jätte mkt <3

 

 

Av Kristin Laxing - 16 augusti 2010 18:04

Jag har haft lite semetern från bloggen i veckor nu är jag tillbaka igen.


Hoppas att ni har haft bra i sommar? Jag har haft det jätte bra i sommar....


På onsdag börja jag i skolan igen har pratat med carina i skolan och nu är jag i härlanda bibblan och vänta på vidar.


Sen ska jag till lisse åka en massor karusellen och prata med mina vänner som jobba där.


Sen ska jag hem och sova har bara sovit 00:15 till 06:00 från 08:45 till 11:00 tvättade i går och tittade på rix fm festvalen det var sjukt grym var det.....


Ha det gött alla nu Hejs & Puss





  

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards