laxen

Alla inlägg under februari 2012

Av Kristin Laxing - 29 februari 2012 22:38

Hur är läget med er?
Jag mår bara bra.
Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon, ringade och väkte Vidar, väntade på att Anette loggade in på FB och to det lugnt.
Jag somnade om kl 08:00 till vid 11 tiden typ.
Jag har bara liggat på soffan, tittat på tv och datorn hela dagen.
Just nu tittar jag på Kroatien vs Sverige Fan vad gott att Sverige vann med 1-3 :).
Ha det gott alla nu Hejs och Puss


Av Kristin Laxing - 28 februari 2012 19:41

Måndagen

Förlåt att jag inte bloggade i går:(.

Hur är läget mer er?

Jag mår bara bra.

Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon, ringade väkte vidar och to det lugnt.

Sen åkte jag till jobbet drack kaffe och to det lugnt.

Sen gick jag och handlade och sedan satt jag vid datorn hela dagen efter som jag har ont i foten vila vila foten.

Sen åkte jag hem låg på soffan hela kvällen, tittade på tv och to det lugnt.

Tisdagen

Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon, ringade väkte Vidar och to det lugnt.

Sen åkte jag till jobbet drack kaffe och to det lugnt.

Sen satt jag vid datorn. Sen målade jag.

På lunchen gick jag till vårdcentralen och kolla upp foten jag hade skutat foten :(.

Sen följde jag med Linda och hämtade Anna och Emma och sedan åkte jag hem.

Har liggat på soffan tittat på tv och titta på datorn med. Nu tittar jag på nyheterna.

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 26 februari 2012 20:23

Lördagen

Hur är läget med er?

Jag mår bara bra.

Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon och to det lugnt.

Sen började dammsugade, moppade golvet, diskade, toa och tvättade kläder.

Sen åkte jag till Valhalla Jag och Vidar tittade på IFK Göteborg vs Fredrikstad efter matchen gick vi till mc donalds för att jag var så hungig, tippade.

Sen åkte vi hem till han.

Vi massage och sedan tittade på Frölunda.

Tittade på mello med Vidar, Trygve och Anki.

Sen åkte jag hem.

 

Söndagen

Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon, åt frulle och to det lugnt.

Sen åkte Jag, Linda och Anna till bio, vi tittade på Arvin och gänget.

Sen gick jag till stads-bibblan, jag gick till scandinavium försöker säljade 4 biljetter det så där och sedan åkte jag till frölundaborg försöker sälja biljetter där jag lyckaste att sälja 3 av 4.

Vi tittade på Sävehof vs Barcelona och åkte jag hem.

Nu ligger jag på soffan, tittar på kontoret, timout och sedan wallander.

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 24 februari 2012 22:41

Hur är läget med er?

Jag mår bara bra.

Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och to det lugnt.

Sen gick jag till jobbet åt mina frukt och drack kaffe.

Sen gick jag och handlade och sedan började jag och solvieg lagade spaghetti och köttfärsås det var gott, kaffe och sedan fredagsmöte.

Sen satt jag vid datorn och to det lugnt.

Sen åkte jag till gymmet och väntade på Vidar, och sedan km Vidar, vi började och gymma efter gymmet åkte jag till Valand, tippade, hämtade lappen, åkte Vidar till torp och sedan hem. jag käkade mat, tittade på the voice sverige, guy family och sedan fotbadet.

Nu ligger jag sängen, tittar på the voics ut röstningrn och ta det lugnt.

Mon är det städ + tvätt dag igen, sen IFK Göteborg vs Fredrikstad hoppas att IFK vinna imon.

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 23 februari 2012 22:31

Hur är läget med er?

Jag mår bara bra.

Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon, ringade och väkte Vidar och to det lugnt.

Sen gick jag till jobbet, åt mina frukt och drack kaffe.

Sen gick jag och handlade och sedan gjorde jag åv.

Sen satt jag vid datorn och to det lugnt eftersom att jag har fortfarande ont i tå kunde jag inte följa med till gunnestorpsskolan i dag.

Sen gick jag upp till cafét inga kunder fixade i ordning och sedan drack jag cappcino och satt vid datorn.

Sen åkte jag till ICA Maxi och handlade och sedan åkte jag hem.

Jag gjorde spaghetti och köttfärsås, tittade på XL-galan och Vår nya prinsessa och fixade i ordning i köket.

Jag har drukit kaffe och nu tittar jag på nyheteterna.

 

Grattis till er båda eran Prinsessa :). Ha det gött alla nu Hejs och Puss

 

  

en glad Viktoria och en glad Daniel

Av Kristin Laxing - 22 februari 2012 21:45

Hur är läget med er?

Jag mår bara bra.

Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och to det lugnt.

Sen gick jag till jobbet drack kaffe, åt mina frukt, satt vid datorn och to det lugnt.

Sen gick jag och handlade, lämnade mackor till förvaltningen och sedan satt jag vid datorn och to det lugnt.

Sen åkte vi till Bowlingen det gick bara bra.

Efter bowlingen åkte jag till försäktningskassan och hämtade en lapp och sedan åkte jag till Handelsadademin och väntade på Vidar.

Sen åkte jag till träningen och väntade, träningen gick bara bra och sedan åkte jag hem.

Jag käkade mat, duschade tittade på sveriges mästerkock och nu tittar jag på Fuskbyggarna.

Ha det gött alla nu Hejs och Puss om ni vill våga och kan

Av Kristin Laxing - 21 februari 2012 21:17

Hur är läget med er?

Jag mår bara bra.

Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och to det lugnt.

Sen gick jag till jobbet, drack kaffe och åt mina frukt.

Sen gick jag till förvaltningen och lämnade mackor, kakor, kaffe och te-vatten och sedan satt  jag vid datorn en stund.

Sen gick och handlade och sedan satt jag vid datorn tills lunchen.

Jag åt markaroner och köttbullar och sedan semla och kaffe.

Sen gick jag upp till cafét hade lite och inga kunder :( och sedan slängade sopoerna och moppade golvet  i cafét.

jag drack cappercino satt vid datorn och to det lugnt och sedan slutade för dagen.

Sen gick jag till torget, tippade och köpte semla och sedan gick jag hem.

Jag har suttit vid datorn, käkade pytt i pannan, semla och drack jag kaffe.

Jag tittade på halv åtta hos mig, äntiligen hemma och nu tittar jag på house.

Ha det gott alla nu om ni vill våga och kan

 

semla + kaffe på jobbet

  

 

 

 

semla + kaffe  på hemma

 

Av Kristin Laxing - 20 februari 2012 21:15

Hur är läget med er?

Jag mår bara bra.

Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och to det lugnt.

Sen gick jag till jobbet drack kaffe och åt mina frukt.

Sen gick jag och handlade 2 gången och sedan har suttit vid datorn hela dagen.

Sen åkte jag till Handelsadademin då hade Vidar sluta.

Då åkte jag till Centralstationen och mötte upp Vidar och sedan gymade vi det gick bara bra.

Sen åkte jag hem, käkade mat, tittade på halv åtta hos mig, familjen annorlunda och nu tittar jag på chefen undercover. Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards