laxen

Alla inlägg under februari 2015

Av Kristin Laxing - 10 februari 2015 20:02

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, tagit ner blåa kälerna, pantande och plockade upp varor. Sen gick jag till gymmet och tränade i 1 timmar och 30 minuter. Sen åkte jag hem och käkade mat. Nu tittar jag på tv:n och chillar. Vi hörs imon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 9 februari 2015 22:52

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00, tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, morron-möte, gjorde frukost, tagit ner svarta kälerna, gjorde panten och plockade upp varor. Sen åkte jag hem och käkade mat och sedan åkte jag till Scandinvium och mötte upp Trygve och älsklingen. Sen tittade vi på Frölunda vs HV71 Fan vad gott 5-0 till Frölunda. Sen åkte jag hem. Vi hörs imon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 8 februari 2015 20:33

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Förlåt att jag har inte uppdate bloggen haft hur mycket på jobbet. Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon, käkade frukost och fixade jag mig. Sen gick jag ner till syrran Linda och sedan åkte vi till gammelmormor och firade på hennes 100 år. Det var kul och trevlig tycker jag. Sen tog jag en promenad på 36 min. Jag har käkat middag och nu spelar jag bingolotto och chillar. Vi hörs i mon PössPöss K

 

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards