laxen

Alla inlägg under november 2012

Av Kristin Laxing - 29 november 2012 21:04

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag tittade på Nyhetsmorgon, drack oboy och tog det lugnt. Sen åkte till jobbet drack kaffe, läste metro och tog det lugnt. Sen gick jag och handlade och slänger soper. Sen gick Jag, Kamela, Karin och Anna till Gunnetorpskolan och gjorde åv. Sen tog jag det lugnt. Sen var det after noon tee. Sen åkte jag fixade hörlurar och sedan åkte jag till ICA Maxi. Nu tittar jag på Johan Falk. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 28 november 2012 20:34

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon, drack oboy och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet drack kaffe, läste metro och tog det lugnt. Sen gjorde jag pappers arbete, åv på förvaltning och sedan tog jag det lugnt. Sen åkte jag hem käkade mat, tittade på Johan Falk och tog det lugnt. Sen åkte jag till träningen det gick bara bra. När jag km duschade, käkade mat och nu tittar jag på Johan Falk. Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 27 november 2012 20:32

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet drack kaffe, läste metro och tog det lugnt. Sen gick jag och handlade, duka fram till gubbarna och sedan pappers arbeter. Sen åkte jag till gymet och gick 1 timma på löpbandet efter det åkte jag in till stan och hälsade på Vidar en stund och sedan köpte jag Johan Falk. Sen åkte jag hem. Jag har tittat på Johan Falk. Fan vad så sjukt grymt gott att dom ska göra tredje säsong av Johan Falk :). Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 26 november 2012 21:53

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår mkt bättre idag :). Jag vaknade vid 10:20 tittade på Efter tio, åt frulle, drack kaffe och tog det lugnt. Jag har bara vilat, tittat på tv:n och tagit det lugnt hela dagen. Jag tittade på pengarna på bordet, sen km pappsen och Anne-Marie hit och hälsade och sedan gick vi hem till doms nya lägenhet den väldigt fin tycker jag. Nu tittar jag på SOS Uppdraget. Morron blir det jobb. Vi hörs imon PössPöss Här kmr en väldigt fin utsikten från pappsens och Anne-Maries lägenhet

Av Kristin Laxing - 25 november 2012 20:39

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag är fortfarande sjuk :(. Jag vaknade vid 08:00 sov om till 09:00. Jag har tittade på Nyhetsmorgon, åt frulle, drack kaffe och tagit det lugnt. Jag har liggat i sängen och tittat på tv:n hela dagen. Nu tittar jag på Hellenius hörnan, sen kmr Beck Svaga länken och Johan Falk. Jag blir hemma imon :(. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 24 november 2012 20:14

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag är fortfarande sjuk :(. Jag vaknade vid 09:30, tittade på Nhetsmorgon, Längdskidor, åt frulle, drack kaffe, duschade och tog det lugnt. Jag har liggat i sängen och tittat på tv:n hela dagen och tagit det lugnt. Nu tittar jag på Så mycket bättre. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 23 november 2012 23:57

Tja igen! Fan vad gott att Isak och Awa gick vidare till semi final :). Nu tittar jag på Johan Falk och sedan ska jag sova. Vi hörs i mon PössPöss Gonatt o Sovgott natti natti

Av Kristin Laxing - 23 november 2012 20:16

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag är fortfarande sjuk har varit sjuk i 2 veckor nu :(. Jag vaknade vid 08:00, tittade på Nyhetsmorgon, Efter tio med Melon, åt frulle, drack kaffe och tog det lugnt. Jag har liggat/suttit i sängen hela dagen. Nu tittar jag på X-Factor och sedan kmr Gustafsson 3 tr. Sen ska jag titta på Johan Falk. Jag tror att J.E.M åker ut på X-Factor i kväll. I morse åker Vidar och hans pappa Trygve till Italien för att titta på Inter vs Millan på Söndag men hoppas att ni har det kul och trevlig där nere i Italien. Vi hörs sen PössPöss

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards