laxen

Inlägg publicerade under kategorin Älskling ❤️

Av Kristin Laxing - 8 december 2014 18:16

 

Idag är våra 1 år och 6 månader tillsammans. Jag älskar dig så sjukt älskling. Vi ska vara lyckligar tillsammans. Vi ska kämpa tillsammans. Dina ögon är så fina. Du är så go, underbar och allt. Jag älskar dig så sjukt mkt älskling. Du är min lovepower och strongest älskling. PussPuss

Av Kristin Laxing - 30 november 2014 12:55

(Fredag) Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, tagit blåa kälarna, gjorde panten och plockat upp varor. Sen åkte jag hem, lämna jobb-kläderna och hämtade fin-kläderna och sen åkte jag till älsklingen. Vi chillade lite innan vi började med tacos. Vi tittade på Idol, käkade tacos och chillade. Vi hörs senare PössPöss K

Av Kristin Laxing - 20 november 2014 23:10

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och chillade. Sen åkte jag till jobbet. Jag har tagit allt plast upp till bryggan, gjorde frukost, tagit ner svarta kälarna och plockat upp varor. Sen åkte jag hem. Jag chillade och käkade mat. Sen åkte jag till Scandinvium mötte upp älsklingen och Trygve och sedan tittade vi på Frölunda vs HV71 fan vad gott att Frölunda vann efter straffar. Sen åkte jag. Nu ligger jag i sängen och alldeles strax sova natti natti. Vi hörs imon PössPöss K

Av Kristin Laxing - 16 november 2014 20:33

 



 

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe, tog det lugnt och fixade jag mig. Sen åkte jag till Bio platsen och mötte jag upp älsklingen. Vi tittade på Dum dummare 2 den var sjukt rolig, jag rekommendera verkligen att ni titta på den. Den får 5 av mig. Sen gick vi letade cach jag hittade 2 och tippade vi med. Sen åkte jag hem. Nu tittar jag på Torpederna, dricker kaffe och tar det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss K

 

Av Kristin Laxing - 15 november 2014 21:41

 

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00 tittade på Nyhetsmorgon och tog det lugnt. Sen åkte jag hem och drack kaffe. Sen började jag att städa och tvättis. Sen åkte jag till Vasa viktoriagatan och mötte upp älsklingen. Sen gick på café det var super mysig och tippade vi med. Sen gick jag till bibblan och lämna en bok. Sen gick jag till Clss Olsson och köpte hörlurar och en slang till IPHONE, gick jag till Bioplatsen och köpte biljetter till dum dummare 2 till i morgon. Sen åkte jag hem. Jag lyssnade på musik och tog det lugnt. Jag tittade på Junior Eurovision song contest och nu tittar jag på Montenegro vs Sverige och tar det lugnt. Vi hörs i mon PössPöss K

 

Av Kristin Laxing - 9 november 2014 22:17

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Vi vaknade vid 08:00, vi tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe och tog det lugnt. Sen började vi att städa och tvättis. Sen tippade älsklingen, sen åkte vi och letade efter catch och sedan vi så hungriga gick till Burger King och käkade och sedan åkte jag hem och spelade bingolotto tyvärr vann jag inget. Nu tittar jag på Maria Lang - Inga flera mord och dricker kaffe. Vi hörs imon PössPöss K Ps här bjuder jag en bild på mig och älsklingen och vårat 17 månader hade vi super trevlig först Laserdome och sedan lördagsmys hemma hos mig.

 

Av Kristin Laxing - 26 oktober 2014 21:16

Tja och Gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 08:00 satt vid datorn och drack te. Sen gick jag till sängen och tittade på Nyhetsmorgon då somnade jag. Vaknade igen 11:30 tittade på Bonde söker fru och sedan åkte jag till Vidars föräldrar och gjorde maten som blev älvköttbullar med potatis och sallad till det var gott och efterrätt som blev kladdkaka det var också gott. Sen gick jag, Vidar och Trygve till Glenn och tittade på Man U vs Chelesa det var en bra match men slutade oavgjort. Sen åkte jag hem. Nu tittar jag på i huvudet på Gunde Svan och sedan Mördaren ljuger inte ensam. Ny veckan med nya tag. Vi hörs i mon PössPöss K

 

 

Av Kristin Laxing - 8 oktober 2014 19:14

1 år och 4 månader med världens bästa pojkvän <3.
Jag älskar och saknar dig  så sjukt mkt.
Du är så vackraste, gulligaste, sötaste, snyggaste, goaste och underbaraste älskling <3 <3 <3 <3 <3.
Dina ögon är så fina älskling <3.
Jag älskar dig så sjukt mkt älskling. Du är min lovepower och strongest älskling  <3 <3 <3 <3 <3.
   

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards