laxen

Alla inlägg under augusti 2012

SM

Av Kristin Laxing - 31 augusti 2012 13:26

Tja och godagens på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 09:00. Jag tog det lugnt och drack kaffe. Sen började jag att packa och är nästa klar med packningen. Har precis käkat markaroner och röd pöse och nu dricker jag kaffe, sitter vid datorn och tar det lugnt. Sen ska jag diska och fixa i ordning mig i håret. Vi hörs senare PössPöss

Av Kristin Laxing - 30 augusti 2012 21:04

Tja och gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyetsmorgon/Morrongäng och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet drack kaffe, läste metro, satt vid datorn och tog det lugnt. Sen åkte Jag och Julia till gymet och tränade. Sen åkte jag hem och städade, duschade och käkade mat. Och håller på att tvätta med. Nu tittar jag på Hawaii five 0 och tar det lugnt. Morron åker jag till vimmerby och spela SM i fotboll det ska bli kul! Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 29 augusti 2012 20:32

Tja och gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon/Morrongäng och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet drack kaffe, läste metro, satt vid datorn och tog det lugnt. Sen gick jag till förvaltningen och återviningen. Sen åkte jag, Charlotte och Julia till Nohalc och pratade. Sen åkte jag till träningen det var en hård träning. När jag km hem duschade och nu tittar jag på Robinson och käka mat. Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 28 augusti 2012 20:59

Tja och gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon/Morrongäng, drack kaffe och tog det lugnt. Sen åkte jag till Backa Bergö och jobbade med bergöbladet hela dagen. Sen åkte jag hem. Jag har tagit det lugnt, suttit vid datorn och tittat på tv:n. Nu tittar jag på House. Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 27 augusti 2012 19:14

Tja och gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon/Morrongäng, drack kaffe och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet drack kaffe, satt vid datorn och tog det lugnt. Sen åkte Jag, Anette och Karin till IKEA och kikade runt en stund och sedan åkte vi tillbaka till jobbet. Sen har jag tagit soperna och torkade borderna, handlade och suttit vid datorn och tagit det lugnt. Sen åkte jag hem. Jag har suttit vid datorn och tagit det lugnt. Nu tittar jag på Nyheterna, Halv åtta hos mig, Robinson och Underbart är kort. Vi hörs i mon PössPöss

Av Kristin Laxing - 26 augusti 2012 21:06

Tja och gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Förlåt att jag inte bloggade i går jag km hem sent. Lördagen Jag valnade vid 09:00 tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe och tog det lugnt. Sen åkte jag till torget väntade på Linda, Björn och barnen vi köpte en blomma och sedan åkte vi till Pernilla och Peter. Vi fikade, pratade och allmänt trevligt. Sen gick jag hem till Vidar. Vi gjorde tacos, tittade på sommarkrysset och vi tog det lugnt. Tack för en underbar kväll i går Vidar. ( Idag söndagen) Jag vaknade vid 08:00 Jag tittade på Nyhetsmorgon, drack kaffe och tog det lugnt. Sen började jag att städa och tvättat kläder hela förmiddagen. Sen har jag tagit det lugnt suttit vid datorn och tittat på tv:n. Nu tittar jag på kommissarien och havet och tar det lungt. Vi hörs imon PössPöss

Av Kristin Laxing - 24 augusti 2012 19:08

Tja och gokväll på er! Hur är läget med er? Jag mår så där. Förlåt att jag inte bloggade orkade inte i går. Jag låg i soffan tittade på tv:n, tittade på datorn och hade huvudvärk, feber och snuvig. Jag vaknade vid 09:30. Jag åkte hem till Linda, hämtade dosa och sedan åkte jag till banken. Sen åkte hem till Linda och lämnade dosa och sedan hem. Jag har tittat på tv:n, suttit vid datorn och tagit det lugnt. Snart kmr Vidar, Vi ska ha fredagsmys käka pizza, titta på fångarna på fortet och tar vi bara lugnt. Vi hörs sen PössPöss

Av Kristin Laxing - 22 augusti 2012 20:16

Tja och gokväll på er! Hur är lägt med er? Jag m så där. Jag vaknade vid 06:00, tittade på Nyhetsmorgon, Morrongäng och tog det lugnt. Sen åkte jag till jobbet, drack kaffe, läste metro, satt vid datorn och tog det lugnt. Sen gick jag handlade, gick till förvaltningen och gjorde återviningen och satt vid datorn, tog det lugnt och hndlade i gen. Sen åkte Jag, Charlotte och Julia till Nohalc,  där i nohalc träffade Jessica och sedan pratade med Rasmus och Stina för att Eva är sjukskriver. Efter nohalc åkte jag hem, satt vid datorn, lyssnade på Carl och tog det lugnt. Nu tittar jag på Robinson och sedan kmr Dallas. Vi hörs i mon PössPöss

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards