laxen

Alla inlägg under augusti 2011

Av Kristin Laxing - 27 augusti 2011 15:06

Fredagen

Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon och to det lugnt.

Sen åkte jag till jobbet drack kaffe och to det lugnt.

Sen började vi och städa gud vad tråkig det är och städa.

Sen åkte vi till Selma Lagerlöf Torg till Kulkan och hade drama det är tråkigt med drama men jag titta på i stället.

Sen åkte vi tillbaka till jobbet och åt hambugare och pommes frites till det var gott och sedan var det kaffe och kaka till det vat gott.

Sen slutade jag för dagen.

Sen åkte jag hem tittade på tv och to det lugnt.

Sen åkte jag ner till torget och köpte saker och sedan åkte jag hem i gen.

Jag tittade på Doobidoo åt gott och to det lugnt.

 

I dag

Jag vaknade vid 08:00 tittade på nyhetsmorgon, dvd och to det lugnt.

Sen tvättade jag och sedan fixade i ordning mig.

Sen åkte jag stads-bibblan sitter vid datorn, dricker kaffe och tittar på Fångarna på fortet med.

Sen ska jag hem laga pasta och rödpöse, titta på Fångarna på fortet i kväll och ta det lugnt...

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 25 augusti 2011 18:38

Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon och to det lugnt.

Sen åkte jag till jobbet, drack kaffe och satt vid datorn.

Sen gick och handlade.

Sen gick vi till Gunnetorpskolan och återviningen och sedan vi till jobbet och åt lunch. Sen bakade jag och Mariette.

Sen gick möte upp Linda, Anna och Emma. Anna ville leka med Leo.

Sen gick vi hem till mig och linda mäta fönster att köpa dragalning till mig och sedan åkte jag hit stads-bibblan dricker kaffe, tittar på fångarna på fortet och ta det lugnt. Sen ska jag hem titta på Fångarna på fortet med personalen och dricka kaffe med.

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 24 augusti 2011 19:08

Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon, åt frukost och to det lugnt.

Sen fixade i ordning mig och sedan åkte jag till skolan.

Satt vid datorn och sedan började vi sen gick vi till Redberggården vi ska vara där. Vi intervjade Virre och sedan var det rast 30 min.

Sen gjorde egena ämne och slutade jag för dagen.

Sen fikade med virre och sedan åkte jag hem óch hämtade räkningarna och sen åkte jag hem till Linda ocg åt pannkakor och satt vid datorn.

Nu sitter jag här vid datorn och bloggar.

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 23 augusti 2011 13:54

Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon, åt frukost och to det lugnt.

Sen åkte jag till jobbet, drack kaffe och to det lugnt.

Sen syde jag på en väska fram till lunchen.

Och nu har jag bara suttit vid datan och tagi´t det lugnt.

Sen ska jag till Fotbolls träningen det ska bli kul. Just det i går efter jag var hemma hos Pernilla och Peter och firat Pillan då sprang jag 2,5 km visst är jag duktig tjej...

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 22 augusti 2011 14:26

Jag vaknade vid 06:00 tittade på nyhetsmorgon och to det lugnt.

Sen åkte jag till jobbet drack kaffe och to det lugnt.

Sen gick och handlade. Vi gick till förvaltningen och lämnade.

Sen upp till förvaltningen, städade och köpte blommor.

Och sen var det lunch/fika.

Och nu sitter jag här vid datan, dricker kaffe och bloggar.

Sen ska jag hem och fixade i ordning innan åka till Pernilla och fira henne...

Det var jätte kul i går på RIX FM.....

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 21 augusti 2011 13:07

Jag vaknade vid 08:00 tittade på nyhetsmorgon, åt frukost, to det lugnt och fixade i ordning mig.

Sen åkte jag till stads-bibblan då var det stängt då åkte jag hem till Vidar och blogga istället...

Jag och Vidar tittade på Mustach och Meja dom var bra.

I dag är det RIX FM Festval ska bli kul och titta på RIX FM med Vidar...

IMON är det jobb i gen...

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 20 augusti 2011 15:40

Jag vaknade vid 08:00 tittade på nyhetsmorgon lite och sedan började jag att dammsuga och tvättade golvet.

Sen tvättade jag med. Jag var hos personalen och pratade och drack kaffe.

Nu sitter jag här vid datorn och ta det lugnt.

I kväll blir det lugn kväll titta på tv/dvd och ta det lugnt....

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Av Kristin Laxing - 19 augusti 2011 19:21

Jag vaknade vid 06:00, tittade på nyhetsmorgon och to det lugnt.

Sen åkte jag till jobbet, drack kaffe och to det lugnt.

Jag syde på en väska och sedan gjorde jag återviningen.

Sen fick jag sluta för dagen vid 14:10 då gick jag upp till bibblan satt vid datorn och to det lugnt.

Sen åkte jag hit stads-bibblan suttit vid datorn och tagit det lugnt.

Sen ska jag hem titta på tv och ta det lugnt...

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards