laxen

Alla inlägg under maj 2012

Av Kristin Laxing - 19 maj 2012 11:32

Grattis till Filip 8 år imon och Emma fyller 3 år på måndag. Jag försöka ta kort på födelsedagen barnen. Nu måste fixa i ordning mig. Ha det gött alla nu Hejs och Puss Vi hörs senare eller imon

Födelsedagens barnet

 

Av Kristin Laxing - 15 maj 2012 19:09

Tja och gokväll! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Jag ringde och väkte Vidar vid 05:40 och sedan somnade om och jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och to det lugnt. Sen åkte jag till jobbet, drack kaffe, läste metro, lyssnade musik och to det lugnt. Sen gick jag handlade till cafét och sedan satt vid datorn, dukade till gubberna och sedan satt vid datorn. Sen ståde jag i cafét och sedan åkte jag hem och vilade var hur trött som helst har liggat i soffan och vilat. Snart är det tvättstuga och tvätta kläder. Vi hörs senare PussPuss

Av Kristin Laxing - 15 maj 2012 12:48

Jag saknar dig jätte mkt Carl Moberg och längtar efter med. Vi hörs senare PussPuss

Av Kristin Laxing - 14 maj 2012 22:40

Tja på er! Hur är läget med er? Jag mår bara bra. Förlåt att jag har inte bloggat så jätte länge och dålig datning :(. Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och to det lugnt. Sen åkte jag till jobbet drack kaffe och to det lugnt. Sen gick jag och handlade. Satt vid datorn och sedan åkte Jag och Mariette åkte till backa bergön var där 2 timma. Sen ånte tillbaka till jobbet. Sen åkte jag till hemköp och hämtade Vidar. Sen gick vi runt affärerna och Vidar köpte en ny mobil och åkte vi hem till han. Sen åkte vi till Ullevi och tittade på IFK Göteborg vs Malmö FF fan oxå att Malmö gjorde mål den sista sekunderna. Nu ska jag sova nattinatti Ha det gött alla nu Hejs och Puss PussPuss

Av Kristin Laxing - 3 maj 2012 20:33

Förlåt att jag inte bloggat :(...

Jag vaknade vid 06:00 tittade på Nyhetsmorgon och to det lugnt.

Sen åktr jag till jobbet, drack kaffe, läste tidningen och to det lugnt.

Sen gick jag och handlade till cafét och satt vid datorn.

Sen gick jag till Gunnetorpskolan och tömmade åv och gick jag tillbaka till jobbet och satt vid datorn.

Efter rasten gjorde något annat med blomster grej och sedan fick jag sluta för dagen.

Åkte till ICA Maxi och handlade.

Nu tittar jag på Let"s dance och ta det lugnt.

Ha det gött alla nu Hejs och Puss

Presentation


Hej & Välkommen till min sida!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards